im sd

2008-02-29

 

今日iS測驗*之後1番到學校就係到狂溫書

點知甘簡單,,好彩我之前冇去溫姐!?哈

之後通識要會佈喎,,甘岩老師話要頭3組出去講先*

甘岩我地吾洗住,,超happy!點知老師話要加多組*就係我地ah...

點知又甘岩呀L整左整老師部機,,所以吾夠時間卑我地會佈喎!!哈哈

 

sd now:2008-03-01 03:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]