im sd

2008-02-28

 

哇哇哇`今日音樂堂果miss冇啦啦叫人吹笛卑佢聽喎*

仲耍簡首甘鬼難既,,靠害ah?!好彩冇簡中我姐`

pE仲衰要打排球ah,,好想打爆個排球佢ah!?

之後仲要有2堂英文,我就快死la

仲要同我地講默書範圍喎,,多到乜甘!?

想知有幾多?!講你都吾信ah,,

sd now:2008-03-01 03:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]