im sd

2008-03-07

 

今朝1番到去就卑人係叫我做4眼仔`

我認住你姓傅果個,,xdd

PE堂既慘痛過程*

上堂之前又要跑步la,,仲要係4個圈ah*

ah!今日又要打排球了...真係打到我隻手好痛 t0t

我要打爆個排球`殺佢1個片甲不留,呵

 

sd now:2008-03-07 08:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]