|
2008-03-07 |
|
今朝1番到去就卑人係叫我做4眼仔`
我認住你姓傅果個,,xdd
PE堂既慘痛過程*
上堂之前又要跑步la,,仲要係4個圈ah*
ah!今日又要打排球了...真係打到我隻手好痛 t0t
我要打爆個排球`殺佢1個片甲不留,呵
|
| s♥d now:2008-03-07 08:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 153 | »
|