im sd

2008-03-06

 

今日真係好慘ah`drama堂又係對住Mr.Ferd...

一上堂佢就係甘教書教書教書,,我地成班悶死晒*

根本成堂就係得佢自己1個係到自問自答囉...-0=

我同葉xx係甘係到練習我地自稱既英語會話xdd

內容:

help me!!

it is so boring!?

i want to die.....

 

sd now:2008-03-07 08:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]