im sd

2008-03-03

 

今日is堂果陣超搞野,,1路抄野1路係到狂傾計!?

林xx抄野超級慢`我地抄到去後面佢都味抄完前面*\/*

之後我地傾計既內容俞黎俞黑暗........

到左小息完左之後陳xx無啦啦卑左果英文file我,,

{搞到我仲以為係乜水既?!原來係我嫁`我卑佢囉左成果上就我都吾知道*}

我太過失敗了`我個file甘就卑人撻左去........

 

sd now:2008-03-03 08:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]