im sd

2008-05-02

 

 今日放左學之後等人等到5點幾,,差d以為佢地走左tim*

之後係樓梯口到聽到佢地鬼甘大聲係到噪就知道佢地味走`

可想而知佢地有幾大聲-_-!多得佢地甘大聲先知佢地係到/\/\

之後去左千色行街街....

sd now:2008-05-03 05:50 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]