im s♥d
2008-04-13
終於可以玩番電腦啦`超級開心*
都吾知我等左幾耐先有得玩呀-___-但係一換電腦就乜都冇晒呀......
今日同妍佢地出左旺角行街,,買左好多史迪仔!?{7隻}
好極了!!