im sd

2008-04-13

 

 終於可以玩番電腦啦`超級開心*

都吾知我等左幾耐先有得玩呀-___-但係一換電腦就乜都冇晒呀......

今日同妍佢地出左旺角行街,,買左好多史迪仔!?{7隻}

好極了!!

sd now:2008-04-13 04:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]