im sd

2008-04-16

 

 今日落左去小食部到食麵,,點知卑人罵喎!?

大把人都落去食啦下化`個個都吾罵走黎罵我地*

神制造D食物出黎就係要卑人食嫁啦,,吾食好浪費神的心機嫁MA {玩下炸*}

1句講晒:好黑仔-3-

放左學即刻跑出課室..同人鬥快`好似無聊左D甘?!

都吾係啫,,幾好玩呀*V*

之後啦啦淋還完書之後就走人LA`

sd now:2008-04-17 07:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]