im sd

2008-03-26

 

今日原本要去女童軍嫁,,點知落雨冇得去喎*V*

不過搞到我神甘早就起左身`好眼訓

我又吾想再訓過喎甘咪係到睇戲囉{豪傑秋香}`超級好睇*

之後就啦啦淋出門口搵妍*去到吾見佢係到`不過等左陣佢就出左黎

原來佢係入面等我,,我係出面等佢*好百痴呀我地XD

之後就1齊搵黃同去佢屋企做音樂果份功課*不過.......

我地全日差吾多都係係到聽歌同去youtube睇野*

sd now:2008-03-26 11:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]