im sd

2008-02-27

 

今日有drama堂`超吾好彩!?

d人要考試,,搞到我地又要番番去課室到*冇得周圍走-?-

吾知係咪因為冇得走黎走去呢*{搞到我好眼訓,,超想訓教}

到左下就果3堂野{中文,,中史,,英文}*我同4周圍d人都已經呆晒!-\/-

番到屋企訓左好耐先至起身溫書`哈

sd now:2008-03-01 03:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]