|
2008-02-27 |
|
今日有drama堂`超吾好彩!?
d人要考試,,搞到我地又要番番去課室到*冇得周圍走-?-
吾知係咪因為冇得走黎走去呢*{搞到我好眼訓,,超想訓教}
到左下就果3堂野{中文,,中史,,英文}*我同4周圍d人都已經呆晒!-\/-
番到屋企訓左好耐先至起身溫書`哈
|
| s♥d now:2008-03-01 03:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | »
|