im sd

2008-06-09

 

 溫中文`溫下溫下原來都吾係好多野溫嫁炸!

所以溫完1次就去左睇電視*好彩我呀媽都吾係成日叫我死去溫書果d人黎姐*v*

睇完之後再去睇多次d書!搞掂左la

希望天日冇咩吾識啦`神佑

sd now:2008-06-10 05:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]