im sd

2008-06-11

 

今日考中文作文`又係果個凌SIR黎監堂..救命呀

連續2日都係佢..好想死呀-__-

1開始做果陣我都吾知做邊篇好`做難望的生日又寫左N甘多次,吾想寫

所以我都係寫左交友之道*V*希望ok啦`好似有dd離題...

做完之後仲有成30分鐘個死人冷氣又鬼死甘凍`

有冇人可以話卑d老師知悶死人同凍死人已足以殺死人

卑甘多時間`對於我黎講係冇乜用....

放左學同静&詩去左北江,,因為有堅信果到有網吧!

睇完同問過人之後都係冇`呵 跟住我地去左買小丸子食

番到屋企就開餐啦`食完野就溫中史要爆爆爆爆爆爆溫

我溫左好耐啦-_-溫到我好悶呀*

我成日記吾到D地方同人名,,好亂呀!

其餘都冇野`都可以話幾熟既.\ /.

希望老師吾好出甘難啦!!!!

sd now:2008-06-11 07:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]