|
2008-06-11 |
|
今日考中文作文`又係果個凌SIR黎監堂..救命呀
連續2日都係佢..好想死呀-__-
1開始做果陣我都吾知做邊篇好`做難望的生日又寫左N甘多次,吾想寫
所以我都係寫左交友之道*V*希望ok啦`好似有dd離題...
做完之後仲有成30分鐘個死人冷氣又鬼死甘凍`
有冇人可以話卑d老師知悶死人同凍死人已足以殺死人
卑甘多時間`對於我黎講係冇乜用....
放左學同静&詩去左北江,,因為有堅信果到有網吧!
睇完同問過人之後都係冇`呵 跟住我地去左買小丸子食
番到屋企就開餐啦`食完野就溫中史要爆爆爆爆爆爆溫
我溫左好耐啦-_-溫到我好悶呀*
我成日記吾到D地方同人名,,好亂呀!
其餘都冇野`都可以話幾熟既.\ /.
希望老師吾好出甘難啦!!!!
|
| s♥d now:2008-06-11 07:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 153 | »
|