今日係考中史既大日子`超搞gag
不今日終於吾係凌SIR黎啦,,但係果呀sir好百痴呀*
佢派完卷之後叫我地可以開始做!
點知1打開份野`條題目就叫我地寫係mc電腦紙到..
我以為得我冇啦-_-點知個個打開左份野都係甘係到摷果張答題紙
其實係果呀sir冇派姐`仲要話做住係問題卷到先
講少句野派快D啦,,我地吾夠時間係咪你賠先=)
跟住佢話補番時間卑我地,,先得果1分鐘
{佢呀已經遲左開考嫁啦,,仲要冇派答題紙}1定吾只1分鐘甘大把`
考完之後仲有30分鐘`又係甘好悶呀
做完之後我知道自己有2題錯左=(
講真今次好容易,,但係吾知幾多分呢?好想知呀...
考英文寫作果陣又有另1個百痴SIR黎監考`
條友係到問邊個係細班既舉手`佢係到數之後係到講very good
(班班小班都係10個嫁啦`同埋都吾知good乜野)
過左1陣佢又問邊個係大班,之後又講good.......
佢問完之後就開始派卷,,我地都覺得奇怪甘解吾洗擺書包出去
之後冇理到,,佢又講啦仲有2分鐘開考`鬼吾知咩開考有鍾聲嫁ma!
呢個時候就吾知邊個好好心既提佢要擺書包,,果陣佢先至如夢初醒
我完全吾識,,d題目都吾知佢講緊咩??
算!意料之內既事黎啦`
個個都考晒之後果謝曉欣好做作既玩個呀sir*1睇就知佢係想引人注意啦!
好吾鉅佢地班友囉,,琴日多得佢地d人啦差d搞到12:35先有得放學
好彩miss好人炸`自己吾溫就吾好阻住晒啦
吾想溫咪同miss講你吾想溫囉..彈開2尺`
仲要玩到甘揚,,分明想我地死姐`
淨係識得諗住自己玩得開心`我地溫緊書果就卑你地累埋一份
{過吾過份d呀你地?阻q住晒*}
|