im sd

2008-06-13

 

 今日考英文聆聽`係Miss Chung黎監考-__-

開始既時候都幾容易..但係到左後面就難到飛起

果到係个男人講緊去新加坡既.佢讀得好快呀!!

我果到基本上吾係空晒嫁`就係亂做-33-

同捚好多字吾識串`一定冇左好多分姐,,死硬啦......

考完之後就同呀Me佢地討論討論一下!?点知个Miss脾住我地`

係到話我未放你地吾可以倾計,,之後佢搞到10点都未放

 

sd now:2008-06-14 12:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]