im sd

2008-06-30

 

 <p>佢條仆街明明由6點玩到9點幾`連食飯都係到玩又吾罵撚佢</p>
<p>佢自己卑人用時間限制lock左,吾可以再玩就要我卑我個ac佢玩`</p>
<p>之後又係到扮晒野同我家姐講話我吾卑密碼佢搞到佢冇得玩</p>
<p>你食屎啦`你玩左成3個幾鐘仲係到講玩吾到?!</p>
<p>你話玩吾到,,甘你頭先個3個鐘坐係電腦前面係到做乜呀?</p>
<p>吾該你醒少少啦`講大話都用下個腦啦.....</p>
<p>之後我家姐同我講我吾卑佢玩就連我個ac都刪埋佢`我彩佢都0n啦.</p>
<p>誼家又吾係我錯`我洗乜就佢呀?!誼家搞到好似乜都係我錯甘.</p>
<p>最多咪吾玩囉,我寧願吾玩都吾想認左呢條罪.....</p>
<p>我老豆老母明知佢玩左好耐又吾出撚聲`頂</p>
<p>我玩電腦果陣又成日係到話我吾幫手做家務,淨係識得玩`</p>
<p>誼家想點撚樣呀?!係仔就大撚晒呀`甘勁就生晒D仔出黎吾好生女呀笨柒<img title="" height="19" alt="" src="http://www.qooza.hk/image/smiley/17.gif" width="19" align="absmiddle"></p>
<p>&nbsp;</p>

sd now:2008-06-30 11:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]