等我同自己講句`生日快樂先!
琴晚無無聊聊甘打左姚達之去睇下有乜野睇`點知睇到佢地6年級既畢業營既相*
令我諗番起之前同yan.man.sally.chu.jessica.1間房`真係好
我地果時夜晚係甘周圍走,走去人地間房到玩!
嘈到卑人罵`我仲記得好似係梁老師黎嫁
係天才表演果陣我地好似做左個話劇同埋唱左施老師作卑我地既歌`
誼家諗落真係好對吾住施老師`我地之前成玩佢但係佢都吾係甘罵我地`
但係其實佢真係幾好,,仲好過我地本來學校入既老師`{佢真係好nice}
跟住我又睇到有人係論壇到罵鍾sir`吾係好好1果個
佢卑我既記憶係成日打招呼都話我地企得吾好`要我地坐低再黎過又起身又坐低.\ /.
又吾卑人地著泠衫`次次都係話大熱天時仲著泠衫,,除左佢!
又另外1個鍾sir就好人得濟`佢之前係教我地電腦&常識
我地成日上堂係櫃桶到做功課佢都吾罵`同埋我地都幾嘈下嫁*
佢仲話佢叫做鍾志花`xdd
仲有卑我感覺好好笑既係王sir`之前佢教我地pe
成日係到搞gag同埋同呀葉景濤玩`xd
當然吾少得教我地中文同音樂既楊老師啦,,佢係我地既班主任!
佢最記得係佢生仔果陣呀`因為冇王管=)
仲有張sir`佢成日叫我地放學留低改正
又吾卑人抄答案不過我地都係抄左`鬼叫係我地6d咩?
|