im sd

2008-06-22

 

等我同自己講句`生日快樂先!

琴晚無無聊聊甘打左姚達之去睇下有乜野睇`點知睇到佢地6年級既畢業營既相*

令我諗番起之前同yan.man.sally.chu.jessica.1間房`真係好

我地果時夜晚係甘周圍走,走去人地間房到玩!

嘈到卑人罵`我仲記得好似係梁老師黎嫁

係天才表演果陣我地好似做左個話劇同埋唱左施老師作卑我地既歌`

誼家諗落真係好對吾住施老師`我地之前成玩佢但係佢都吾係甘罵我地`

但係其實佢真係幾好,,仲好過我地本來學校入既老師`{佢真係好nice}

跟住我又睇到有人係論壇到罵鍾sir`吾係好好1果個

佢卑我既記憶係成日打招呼都話我地企得吾好`要我地坐低再黎過又起身又坐低.\ /.

又吾卑人地著泠衫`次次都係話大熱天時仲著泠衫,,除左佢!

又另外1個鍾sir就好人得濟`佢之前係教我地電腦&常識

我地成日上堂係櫃桶到做功課佢都吾罵`同埋我地都幾嘈下嫁*

佢仲話佢叫做鍾志花`xdd

仲有卑我感覺好好笑既係王sir`之前佢教我地pe

成日係到搞gag同埋同呀葉景濤玩`xd

當然吾少得教我地中文同音樂既楊老師啦,,佢係我地既班主任!

佢最記得係佢生仔果陣呀`因為冇王管=)

仲有張sir`佢成日叫我地放學留低改正

又吾卑人抄答案不過我地都係抄左`鬼叫係我地6d咩?

 

sd now:2008-06-22 02:37 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]