im sd

2008-05-13

 

今朝果2堂數學堂我都係全程冇心機上{好眼訓呀`@@}

完全係神遊既狀態黎嫁我果陣,,係甘係到發白日夢*v*

之後去到科學室同人狂傾計完之後就吾眼訓,,因為計完已經係小息`

小息例行去小食部到買野食..

之後同賤兄佢地去搵miss chan講d野`好驚-0-

搞掂左啦嚇死我啦,,好彩得左姐`嘻

話甘快又到左2個英文堂既地獄時間`係到對工作紙同測野

我地果組差吾多錯晒甘濟,,其實岩左幾題已經好勁揪!?

miss chung次次卑我地組做果d都最難嫁啦,,never mind

sd now:2008-05-14 09:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]