| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  | |
| 好ya~今日自由啦! |
今朝一早我father就出左去~超happy呀~
因為通常佢都係10:00先出門.佢係home,
我就唔可以好早開computer,又唔可以watch tv喎.
今晚我father and mother去<深震>,
so佢地今晚唔返黎.my aunt同佢個女今晚去我home.
好happy呀~難得有一日唔洗比人管~
又可以late sleeping,play game,watch tv.....
but到左明天,又要打返原型啦....
|
| 刊登時間︰2006-04-13 01:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我........快要凍死了,,,,,,
唉,,,,好凍牙,,,,都係夏天好,,,,
雖然熱,,,,
不過有(細)界上最(衛)大ge發明,,,,,
【冷氣機機機機機機機機】,,,,
錦就唔洗怕啦,,,,
但係冬天就著幾多3都冇用,,,,
唉,,,,凍,,,,
(哈次),,,,,,
流緊鼻水,,,
|
|
|
上【心震】,,,,,
做咩先,,,,
呵呵呵呵,,,,
|
網主回覆
做你想做果d野~ Posted at 2006-04-14 04:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦~
thx~ Posted at 2006-04-14 04:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|