MANWAIMANDY
暱稱: mandy
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
比賽輸左呀~
好累呀~
補課~
李碧好慘呀~
f.3有人死左
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ting****
yan****
yuenying****
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 45
今日人氣: 5
累積人氣: 1035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天
好累呀~

今日又要返school補課,點知到左9點幾李志昌仲未黎,

and then有個好似i love u boy's既一個男仔入黎,

但係ting,肥肥同jounal去左廁所play.

個男仔派左2張w.s比我地做,但我地都冇做,

因為係到傾計.

補完maths after,我,ting,carey就去地下既更e室換衫.

ring同jounal仲要補eng,

so我,ting同carey去apm先,

點知ting要比野佢個工人,等左好耐,

佢個工人先黎.咁我地就去apm既吉野家等ring同jounal,

但因為我地好肚餓,so我地就buy野食,

食完after,先11點幾,咁我地就去無xx品near既park play xx三文治,

play到隻手紅左.到左12點幾,ring同jounal終於黎啦,

佢地就去吉野家食野.

佢地食完野after,我地就去m記等高妹佢地去x波,

等左佢地好耐呀,佢地黎到after,

就一齊去xx場打,

點知個到話要x請,so我地就去第二到,

好彩有位姐,咁我地就開始打,

打到好累呀,好驚聽日會輸,

so,大家要加油呀,一定要win~

刊登時間︰2006-05-21 10:07 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MANWAIMANDY 的日誌)


Ringyin 於 2006-05-29 05:53 PM 發表:
下.....
似I LOVE BOY'S!!!!!
=0=''''
咁我諗佢實係好令仔GA喇....-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]