MANWAIMANDY
暱稱: mandy
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
比賽輸左呀~
好累呀~
補課~
李碧好慘呀~
f.3有人死左
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ting****
yan****
yuenying****
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 45
今日人氣: 10
累積人氣: 1055
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天
李碧好慘呀~

今日pl堂,lpk都傻傻地既,

咁每組都要交一份會報.

因為我地個組環保,so一張paper篇2頁,

咁第一頁既上半版係封面,而下半版係目錄.

點知佢話我地個目錄唔應該將個目錄放係第一頁,

我地根本冇將目錄放係第一頁,只不過係將目錄縮小汁ma.

唉~算啦,我地點講佢都唔明嫁啦.

佢仲話我地個組份會報係垃圾喎.

咁叻,他做呀.<<<笨>>>.

最慘既係ho man,當pkl同我地個組講份會報既時候,

ho man就see住pkl,pkl就同ho man講,

你仲咩see住我呀,另返過去,仲話佢唔想見到ho man個樣.

上完pl,因為李碧做左一條既半節裙,

so要比lpk睇,咁岩miaa leung就黎左.

今堂要小測第9課呀.李碧仲未返黎,

so我地要等埋佢先測,點知佢一返到黎就喊,

原本係因為lpk話李碧做個條裙係垃圾.

pkl真係衰呀,人都有自尊心嫁,

唉,李碧真係慘呀.

係小息,我就同carey落左去飯堂食野.

係va堂,我地要<痴>野,都唔好玩既.

lunch,我,ring,拉姑,56同埋wong po po去m記食野,

食完野after,因為56同埋拉姑要去buy野,

so我地就去左通寳行,

點知56and 拉姑睇左好耐,so我地塔的的返學校.

我覺得今日既pth堂好好呀,因為有一堂半都係係到聽歌,

而且仲有兩首歌我都好like.

第一首係<hurt so bad>,雖然我唔係好like張敬軒,

但佢都唱得幾好,唔錯唔錯~

第二首就係<理想情人>,係rainne唱嫁,d首歌超超超超超超超好聽呀,

仲有mv睇潻,男主角係賀軍翔-----小美-----mike,女主角係rainne-----楊丞琳,

mike好好好好好型呀,而rainne就梗係好好好好可愛啦,

我超超超超超超 like mike and rainne呀.

係播<理想情人>既mv時,

ck佢地都覺得mike好靚仔呀.原來佢地知道個男主角叫賀軍翔嫁,

我仲以為佢地唔知潻,但係我好肯定有一人係唔知,

個個人就係ring啦,佢真係隻豬呀.

而震波就介紹<我和泡麵>,ring話震波一定係好肚餓,

d首歌都唔好聽既.

放學個陣時,pkl又黎左,佢話要排話劇,

佢真係煩呀,差唔多日日都要排,

但佢男主角-----丁呀今日朝頭早都早退左啦,

仲點排呀,但係佢死都唔比我地走,

仁係有好多人都走左,

ring同ting要<茶book>,carey就去左computer room做pl,

而我就陪ring係room到<茶book>,

茶完book after,我地就去computer room搵carey,

點知佢仲未做,因為佢唔見左高妹比佢個密碼,

好彩我有咋.

咁我就做電腦份hw.到左4點幾,

computer room要<生門>,

so我地就走lu.

刊登時間︰2006-05-12 07:10 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 MANWAIMANDY 的日誌)


TRACY 於 2006-05-18 01:31 AM 發表:
HEHE"
________黎左牙
你d日記好長AR =]
整得幾靚牙!!
加油OR))
下次再黎喇,,
86
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manmanyi 於 2006-05-12 07:18 PM 發表:
啦啦啦.....
唔好話我唔幫你留言呀~
係同一個屋企都要留,咩人黎嫁,
話你傻真係冇錯呀....
呵呵呵~
係咁多啦,唔好再叫我幫你留啦.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]