今日同牙嘉同埋. ..韻ling出去la. ..
去左食日本野. ..but. ..一d都唔YUMMY LO*
之後我地出去見到星星同埋茶魚.. .
我同韻LING過左去諗住搞串下. ..
點知牙嘉就走左去.. .
我地就冇搞串到啦.. .
跟住又撞到牙鍵WO. ..=3="
跟住冇野行就返屋企LU. ..
跟住過左陣就同老公出左黎.. .
過左去林村河.. .之後就去MM記食野.. .
就返屋企. ..早D返做個乖女..>V<"