真係好難忘牙.. .
4個人玩.. .銀仙.. .我.. .樂婷.. .KA彤.. .樹枝,,
我FIRST ONE.. .出事
樹枝.. .22
KA彤.. .33
樂婷就冇咩事.. .
琴日塊面又青.. .又紅.. .又黑.. .XD"
佢地又話有野跟我.. .
話我成個人傻左咁.. .
卡卡.. .唔知點咁TIM.. .
.. .今日
我冇咩喇.. .
不過.. .KA彤就好唔掂LO.. .
陰公.. .><"
之後我同樹枝.. KA彤都冇晒野. ..
唔知仲有冇事.. .冇事掛.. .XD"
|