今日都係咁返學..放學..冇咩特別la!!!*
我地lunch訂左MMmm記牙!!!!
卡卡~,,我地班kai婆..(我,,矇,,hoi ching,,hei,,coco,,女班長,,ka彤)
係到玩薯條..玩到都好嘔心&&變態..
放左學..同左hoi ching同矇矇一齊..
行行下..牙矇話唔見左電話..
之後就同佢返學搵la..
我地係富善商場撞到蘇善兒..
佢話係miss周到..仆街..=3="
係果個死人癲雞..陰公..
之後牙矇就入左去教員室比miss周話左2.3句就出返黎..
跟住我地就..各返屋企~~
返到屋企,,
我同man fung玩眼仔..
超好笑..佢喂我食糖..
我地又係到正頭..我正到成個傻婆咁..
亂晒..XDDDD"
之後就同老公仔玩LA....

22公婆...,>3<"
|