中屎test..就硬係唔識啦..卡卡!!!
我地今日考1科就放喇...放9點4牙..>v<"
之後同牙矇去左..大家樂食早餐..跟住去大元..
原黎民傑同德德係果到寫左DD野..咁咪去8下LO..
我同文文一齊果時..寫左個文,,晴..散左就寫左個FUCK落去..
點知..文文話""散左都FUCK..咁我上喇""..
我就馬上畫左個FUCK去..=3="
之後就去左牙矇屋企玩LA..
我地係好白痴嫁,,
坐既姿勢..好鬼粗魯..= ="..
跟住就搵牙嘉同牙鳳去搵牙煙仔LA..XDDD"
去到粉嶺同佢地兜黎兜去..無聊到爆!!!*
之後去左某地..坐係到..
我同牙嘉牙鳳係到自拍..
我地3個1齊一定影呢..
之後..5點幾就歸家..卡卡!!!*
..矇同埋我LO..
..矇..
I AM 魔鬼!!!*
牙嘉也!!
MAN FUNG呢!!
牙嘉與垃圾桶~
放左陰..77
77..22
咩叫串..呢D LO..
咩叫Q..呢D LO

咩叫77..呢D LO..XDD"
|