今日..同左牙矇..KA彤..民傑..聰聰..德德去睇戲..
本身話睇.."冤魂曲"..點知1個2個淆..冇睇到..睇左HERRY POTTY!!!
卡卡..套戲正爆也!!!
之後就過左牙矇屋企..BUT我要返屋企先..
8點幾..就去左牙矇到..
一去到..班男仔就係到玩..張KA龍..
卡卡!!!XDDDDDD"..佢地班人教細路玩水..
NO GD NO GD!!!*
之後就食飯LA...
唉..民傑把口又臭WO..係咁激嬲牙矇..
搞到牙矇都冇咩點食飯...><"
之後我地個個係到玩火機..跟住就食CAKE..
之後就落左去落下玩...
跟住就答的士..返歸..就咁1DAY!!!=3="
|