無可否認..我的確77左..
唔知係咪因為發型??..
定係女大18變呢..真係..=3="..唉唉
今日照樣返學..放學..冇咩特別..
今日要返紅十字.又放遲..比佢吹脹..
之後就衝去太和搵牙鳳拎洗甲水la..
唉唉!!!肚餓到我爆牙..食包薯條同麥樂雞先..卡卡!!!
跟住就返屋企la..點知老公都未返到..
隔左陣先返到喇..
佢info寫..
*`.複合//■
〢*`*是男是女.. .只要是朋友就比我重要,+°.`|
想要等你 卻沒處等 .``×◆不想等了
好想問佢..點解要咁寫??..
係你心淡定我牙??..
同FD一齊放學..你話我唔理你..
同你囸齊放..D FD話我重色輕友..
想點??想點??..
夜晚同左..牙嘉去左..食煙..=="
係佢啦,,係佢...本身就唔食嫁..
佢帶壞我的!!!!XDDDDDD"
P.S
*[;|,●.,你不甘心??...他們不開心??

...的確77左!!!*
|