今日.. .都係咁la,,
冇咩特別.. .><"
同牙哥去食野.. .之後同左popo去行街街.. .
我地去左旺中.. .勁行*
我冇買到野牙.. .
佢就買左33,,
之後就去左影貼紙相.. ,,
幾令令丫.. .係佢.. .not me牙]]
我地.. .11點幾走. ..
返到屋企都12點lu,,
好彩冇比人鬧. ..卡卡XD"