h0meiyi:)
TODAY*. . 十一点幾起左身*// 玩電話. . 個鼻好辛苦. . " SHIT* 死下死下甘. 係甘流鼻水. . . 唉唉* 病都冇人理人 .. . 去左沖蜜糖水飲. . .正* 因為姐*的BF尋日係我地屋企訓* 所以* 吾敢行出去. .. ICQ*ADD塋* 問佢出吾出黎" .. 佢話出// 諗住去沖涼個陣. . 有人ADD我 ::: 傾左陣. .* 就去左沖涼. . . " 好暈* 個,頭勁痛. . .吹埋頭* 打比塋. . .叫佢上黎我屋企... "我要食飯.." 佢上到黎* 人狼*打比佢 .. . 呵呵* 又話棋少. . 点点点* 唉唉* 好憎佢牙" 食完野.. .就落街LU" .. 去左啟豐買野食. .*之後' 佢打比我 .. >OOOOO<" 傾左陣.. . 就CUT線LU" . .佢把聲好似吾知点甘* 行到去M記.. 有2個女仔話. . 甘似麵包既. . 望住我講* 好冇奈. . .我金日帶帽. . .因為好樣衰.. .好殘甘*// 哈哈* 我係麵包. . ."塋係*超人 . . 變成麵包超人啦* . . * 去到. . .好暈. ..坐左陣.. ." 去左{SIR滑梯}度訓啦* 同塋. . 係都邁 . .棋少*佢地.. 不過/ / 尋日玩得幾HAPI" . . 塋*就上去佢婆婆度* 我就番屋企. ." 番到去. . .訓教. . . .訓到*十点幾* 因為. . .. 傻佬*打黎" .. 嘈醒左我 . .. 唉唉唉唉唉* .. =00000000000000000000=" . .. 食藥* 打日記"
呵呵* 去左旺中. . 去廁所:: .. . 漫冇目的甘行 .. . " 亂甘行. .. 去左CHIP CHIP堡* 諗番好多野" .. 又去左吾知咩商場* 有好多貼紙杷機.. .哈哈!!" .. 行行行* 諗住扔垃圾. . 行到去過垃圾筒度* 吾知跘到D咩. . .差D仆街. . .好魚皮" . . >///<"/ 去左洗衣街個公園度坐. . 好LUN凍* 煲左陣E. . 塋*問.. 陣間有人叫你去飲酒* 你去吾去. . ?] 我FEEL冇乜可能*.. 過左陣. . 有2個人行左過黎" . . . 問我地去吾去飲酒* 係度笑 .. . 就1齊啦". . . 去度* 幾多人下 .. . 佢地好搞笑 . ." 飲左幾啖吾想飲LU" .. 凍死人啦* 煲E . . " 我同塋* 去買野食. .. " 豬仔* 吾比塋走. . .好冇奈* 又話我地吾會番黎* 去左買野食.. ." 買完* 番過去. . " 繼續玩啦" .. 塋* 係甘話要飲. . 咪同佢係度嘈囉 " 豬仔個D又話買*/// 咪同豬仔* 人狼* 棋少* 1齊去啦". . 買完* 冇番去過公園度. .. " 去左條樓梯. . .* 係甘飲. . . 塋*嘔* 我又飲. .* 我又嘔 .. =OO=" 棋少* 吾比我飲. .. " 好凍. .. * 塋*又冇著[樓]* 我除左件外套. .. 佢吾著我吾著* 係甘[陣]* 棋少 .. 攬住我* 人狼*係度講佢之前既野" .. 塋* 又飲. . . 我去個袋度拎左班[CUTTER ]出黎* 我企左起身. . .話[你飲1啖* 我介十條* 塋* 吾理. . 照飲/ 我就介左2條啦". . !! 諗住繼續介. . 比棋少 拎走左* 係甘流血. . . 棋少* 嗌豬仔*// 豬仔講緊電話. . . 吾知講緊咩* 棋少話. . 我溝楊丞琳得啦*/// 即係我. . 我都吾知点解佢地甘嗌我. . 我個名有幾難記牙""!!! 好冇奈. .[ I ]左落棋少度* 過多陣. .過去搵番BONNIE* 個D啦 / /. . 凍鬼死.. . 1路攬住棋少* 塋就豬仔* . . 唉唉* .. 過度去 . .人狼同佢條女k講散* 人狼好嬲甘走左. . 豬仔同棋少* 去追佢.. ." D女就吾知点甘" 係度串9我地. .我地比面豬仔個D咋. . DIU你 * 13歲吾LUN得牙" .. .收啦""" . . 豬仔*個D過番黎" . . 啤住佢地. . .好LUN*興. . 咪走囉* 行行行* 諗住搭車 .. .又吾知有咩車 . 去番個公園. . .. 透左陣. . . 就繼續行啦* 点知. ..見到豬仔*個D . 佢地嗌塋. . ." 當聽吾到. 直行直過 . . " 過左陣. .打比豬仔* DIU鬼,. . 興興興興興*// 好憎棋少* 妖 . .. 吾知佢地点牙* 2点幾 . 搭車番黎 * 吾鬼理佢地"*
TODAY* 諗住出去搵傻佬既* 打比佢. . 沖涼整野*!" 又打比佢. . 佢同我講* [我有事,,要出去1陣牙* 夜晚打比你]* 我就勁興啦"" .. 冇理到佢." 諗住出去搵塋啦* 点知. ." 我條鎖匙係塋度* CALL佢. . 叫佢過黎. .開門比我. . 笑死".. 我地就搭506去西鐵站. . 去大興. . 搵牙樺啦* 比番部MP3佢啦" 去到條單車徑. . 同塋* 吾知講左D咩 .. 佢係度追我. . 我咪跑囉" . DIU* 差D仆街* 隻腳好LUN"痛"!! 又繼續行啦* 幾經辛苦 .. 即於到啦". . 過度去 . .D [LIFE]-- 吾知係咪甘串* 好恐怖" .. 搭左去17樓. . SHIT" . 行番上1層. . " 打比樺* 煲左陣E* 牙樺又打番比我地" 叫我地入去.. " 第1次去牙樺屋企. . ." 係度玩化妝* 佢保母. . 落街買野". . 我地就影相啦". . 呵呵* 好低B. . ." >LOVE< 上左牙樺張床. . " 有[頂] [冐] 好搞笑 . .佢保母番黎* 執番D野" .. 打[難]左隻杯 .. 勁好笑* 佢保母煮[3文治] 勁好食牙: . . 食食食* 冇得做MVP情人. . 就走LU". . 又去左置樂* 屯市 . .塋* 買杉 .. 行左好奈甘". . . >3<" 去左大會堂度住. . " 煲左陣E* 塋* 話出MK. . 好野" . . 打比牙哥* 個D. .佢地又吾出" .. 我地去何幅堂" .. 度搭啦* HAPI* HAPI* 唉唉* 塋姐 . .得哂啦" ... 羨慕死人啦* .. 去到吾知冰度.. 落車. . 就行LU" .. 1陣打 .. >WWWWWWWWWWWWW<"