MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 12 月 18 日  星期日 落雪

 
h0meiyi:)



死得LU". ..訓訓訓訓訓* 3個月* >VV= 不安
      傻瓜;
               

TODAY*. . 十一点幾起左身*//   玩電話. . 個鼻好辛苦. . "
SHIT* 死下死下甘.   係甘流鼻水. . . 唉唉* 病都冇人理人 .. .
去左沖蜜糖水飲. . .正* 因為姐*的BF尋日係我地屋企訓*
所以* 吾敢行出去. .. ICQ*ADD塋* 問佢出吾出黎" .. 佢話出//
諗住去沖涼個陣. . 有人ADD我 :::   傾左陣. .* 就去左沖涼. . . "
好暈* 個,頭勁痛. . .吹埋頭* 打比塋. . .叫佢上黎我屋企... "我要食飯.."
佢上到黎*  人狼*打比佢 .. . 呵呵*  又話棋少. . 点点点*  唉唉* 好憎佢牙"
食完野.. .就落街LU" .. 去左啟豐買野食. .*之後'  佢打比我 .. >OOOOO<"  傾左陣.. .
就CUT線LU" . .佢把聲好似吾知点甘* 行到去M記.. 有2個女仔話. . 甘似麵包既. .
望住我講* 好冇奈. . .我金日帶帽. . .因為好樣衰.. .好殘甘*//  哈哈*
我係麵包. . ."塋係*超人 . .  變成麵包超人啦* . . * 去到. . .好暈. ..坐左陣.. ."
去左{SIR滑梯}度訓啦* 同塋. . 係都邁 . .棋少*佢地..  不過/ / 尋日玩得幾HAPI" . .
塋*就上去佢婆婆度* 我就番屋企. ."  番到去. . .訓教. . . .訓到*十点幾* 因為. . ..
傻佬*打黎" .. 嘈醒左我 . .. 唉唉唉唉唉* ..  =00000000000000000000=" . .. 食藥* 打日記"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-18 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 12 月 17 日  星期六 落雪

 
h0meiyi:)



[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-18 01:10 PM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


MK*之旅. . -V- 愉快
      傻瓜;
               

呵呵* 去左旺中. . 去廁所:: .. . 漫冇目的甘行 .. . "
亂甘行. .. 去左CHIP CHIP堡* 諗番好多野" .. 又去左吾知咩商場*
有好多貼紙杷機.. .哈哈!!" ..  行行行*   諗住扔垃圾. . 行到去過垃圾筒度*
吾知跘到D咩. . .差D仆街. . .好魚皮" . . >///<"/    去左洗衣街個公園度坐. . 好LUN凍*
煲左陣E. . 塋*問.. 陣間有人叫你去飲酒* 你去吾去. . ?]   我FEEL冇乜可能*.. 過左陣. .
有2個人行左過黎" . . . 問我地去吾去飲酒* 係度笑 .. . 就1齊啦". . .  去度* 幾多人下 .. .
佢地好搞笑 . ."  飲左幾啖吾想飲LU" ..   凍死人啦*  煲E . . "  我同塋* 去買野食. .. "
豬仔* 吾比塋走. . .好冇奈* 又話我地吾會番黎*  去左買野食.. ."   買完* 番過去. . "
繼續玩啦" ..     塋* 係甘話要飲. .   咪同佢係度嘈囉 "         豬仔個D又話買*///
咪同豬仔* 人狼* 棋少* 1齊去啦". . 買完*  冇番去過公園度. .. "    去左條樓梯. . .*
係甘飲. . . 塋*嘔* 我又飲. .*  我又嘔 .. =OO="  棋少* 吾比我飲. .. "  好凍. .. * 塋*又冇著[樓]*
我除左件外套. .. 佢吾著我吾著*   係甘[陣]*   棋少 .. 攬住我* 人狼*係度講佢之前既野" ..
塋* 又飲. . .  我去個袋度拎左班[CUTTER ]出黎* 我企左起身. . .話[你飲1啖* 我介十條*
塋* 吾理. . 照飲/  我就介左2條啦". . !!   諗住繼續介. . 比棋少 拎走左*  係甘流血. . .
棋少* 嗌豬仔*//   豬仔講緊電話. . .  吾知講緊咩*  棋少話. . 我溝楊丞琳得啦*///
即係我. . 我都吾知点解佢地甘嗌我. . 我個名有幾難記牙""!!!  好冇奈. .[ I ]左落棋少度*
過多陣. .過去搵番BONNIE* 個D啦 / /. . 凍鬼死.. . 1路攬住棋少* 塋就豬仔* . .  唉唉* ..
過度去 . .人狼同佢條女k講散* 人狼好嬲甘走左. . 豬仔同棋少* 去追佢.. ."  D女就吾知点甘"
係度串9我地. .我地比面豬仔個D咋. . DIU你 *   13歲吾LUN得牙" ..  .收啦""" . . 豬仔*個D過番黎" . .
啤住佢地. . .好LUN*興. . 咪走囉* 行行行* 諗住搭車 .. .又吾知有咩車 . 去番個公園. . .. 透左陣. . .
就繼續行啦* 点知. ..見到豬仔*個D . 佢地嗌塋. . ."   當聽吾到. 直行直過 . . "  過左陣. .打比豬仔*
DIU鬼,.  .        興興興興興*//   好憎棋少*       妖 . .. 吾知佢地点牙*  2点幾 . 搭車番黎  * 吾鬼理佢地"*
 

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-18 12:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMK* >VVV<
      傻瓜;
               

TODAY* 諗住出去搵傻佬既* 打比佢. . 沖涼整野*!"
又打比佢. . 佢同我講* [我有事,,要出去1陣牙* 夜晚打比你]*
我就勁興啦"" ..  冇理到佢."   諗住出去搵塋啦* 点知. ."
我條鎖匙係塋度* CALL佢. . 叫佢過黎. .開門比我. .  笑死"..
我地就搭506去西鐵站. . 去大興. . 搵牙樺啦* 比番部MP3佢啦"
去到條單車徑. . 同塋* 吾知講左D咩 .. 佢係度追我. . 我咪跑囉" .
DIU*  差D仆街* 隻腳好LUN"痛"!! 又繼續行啦* 幾經辛苦 .. 即於到啦". .
過度去 . .D [LIFE]-- 吾知係咪甘串*  好恐怖" ..  搭左去17樓. . SHIT" .
行番上1層. . "  打比樺*  煲左陣E* 牙樺又打番比我地"  叫我地入去.. "
第1次去牙樺屋企. . ."   係度玩化妝* 佢保母. . 落街買野". . 我地就影相啦". .
呵呵* 好低B. . ."  >LOVE<  上左牙樺張床. . "  有[頂] [冐]  好搞笑 . .佢保母番黎*
執番D野" ..   打[難]左隻杯 .. 勁好笑* 佢保母煮[3文治] 勁好食牙: . . 食食食*
冇得做MVP情人. . 就走LU". . 又去左置樂* 屯市 . .塋* 買杉 .. 行左好奈甘". . . >3<"
去左大會堂度住. . " 煲左陣E* 塋* 話出MK. .   好野" . . 打比牙哥* 個D. .佢地又吾出" ..
我地去何幅堂" .. 度搭啦* HAPI* HAPI*  唉唉* 塋姐 . .得哂啦" ...  羨慕死人啦* ..
去到吾知冰度.. 落車. . 就行LU" ..
                                    1陣打 ..  >WWWWWWWWWWWWW<"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-18 11:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天

 
h0meiyi:)



[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-17 12:24 AM  
     HALO*               >VV<*