MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 9 月 5 日  星期一 晴天

 
h0meiyi:)



番學*好悶甘,, 想死><" 無奈
      傻瓜;
               

          金日,, 諗住吾既,,!! 但係河馬佢地打比我,, 係度DIU我,, 叫我番學,, 好冇奈甘番左!! 仲要悶到痴線*
   小息,,吾記得去左冰甘 .. .LUNCH個陣玩得幾開心既,, 但係臨尾個陣,,我地落左F.|,,,牙樺搵FD甘. . "  ><"
 有D勁樣衰甘 .. 唉唉,,  冇個靚仔 .. . CHEAP><" 走個陣. . D牙S!R又話我地DIU尻D  F.1喎"係咪傻架,,
    D牙SIR都ON ON地既,, 又要我地逐班班房比D F.1應,,吾係我地就吾係啦!!  差鬼住哂*. . 我,,塋*牙樺*可人*
比人捉左. . .唉(,食屎" 勁魚囉,,又上左禮堂.. . 係到聽佢UP爺*蘇`又做埋D K!D野,, 係甘笑,,, 卡卡'' 終於放學LU." 個MISS龍又係到照肺*又話我地F.2乜野吾好. . .收啦!!" 上年又吾見你對我地甘好" 淨係識鬧同埋罰. . 超*
佢地過多幾個月咪又會好似我地甘 . .'[間學校又吾係好過人WO. . " 唉唉,, 放左.. SO媽都吾知做乜. . 又係到嬲 .. " 就冇理過佢啦 .. .等埋塋*佢地甘" 送埋牙樺佢地搭車車就上左我屋企啦 . .可人同牙樺走左LU*>C<' . ..上到去. . 
屋企冇人 .. 又冇鎖匙. .@\/@" 坐係門口  . .~/\~' 坐左陣. . 河馬仔走埋 .. 又過多陣. . 家姐番左黎LU..! 換完杉,
   又出左去啦 .. .四圍行. . .去左啟豐*見到D高方,,好黑人憎. . 過左湖蝶村*買野整靚本手冊甘^^" 哈哈,,
好開心甘 **  又過左新屯 . .嘩. .好累甘, , 一路行一路傾計甘 .. 成個傻婆甘. . ^\/^' 我問塋*如果. . . .
  `,(!!"  有個男仔同女仔一齊緊啦 .. 但係吾知点解個男仔. . .忽然,,對個女仔好冷淡甘. . *又冇打過電話比個女仔
 個女仔吾知点好  .. 我就問塋*如果個女仔死左. . 個男仔會点呢 . ?!" 塋話*個男仔會後悔, ,又會走去死. .><"
  吾洗甘誇張牙,,, 唉唉,, 甘如果我有咩事. . 佢會吾會著緊番我呢 . ?"! 如果得既. . 我想試><" 金日又有喊甘. . *
      好想有人比我攬住甘. . 大喊一場 .. =/\=" 過到新屯,,揀揀揀,,買買買. . 6点幾走左. .上左我屋企甘. . !"
整整整. . 嘩*樣衰到爆甘 . ><" 唉,, 冇心情整. . 7点幾,,塋*走左LU. . 好悶甘 .. 9点又落左街甘. .!!{||
  過左新墟搵人 . .搵完. . 去左7仔*買雪條,,HAHA. . ! 見到有個女仔. . 冇啦啦對住我笑甘. .>>. . 吾知咩事 ."
又FEEL得佢好似一個人. .我問佢係咪牙塋*('冰個個契妹,,-]' 佢話吾係,,好魚 .. .佢話,(_'!!我係地皮哇!!" 
   記得LU. . 傾左一陣. . 走左. .過左何福堂*諗住去睇BB*佢地既. . 但係熄左鋪-(! .. @/\@" 去左7仔一陣. .
就搭輕鐵走LU... 真係好想見到佢甘...' 超*卦住佢甘 .唉*点解會甘架. .我吾會好似之前甘架啦 .. 不過,2家. . .
 講咩都冇用甘. . 搭車個陣. . 見到有個男仔 .. 好型甘*著到. . 佢都幾靚仔廿^^"  成日望住佢甘. .
       吾知点解. . 里2日都吾見,,方仔ON甘. . 吾知佢去冰. . .仲諗住搵佢去玩甘.. 唉唉. . " 
                    
         超吾想番學哇. . !!><"  好想死牙,, 都吾係做乜 .. 日日ON下ON下甘 . .*

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-06 12:04 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 4 日  星期日 晴天

 
h0meiyi:)



点解個個都係甘.. ?! >/\<
      傻瓜;
               

             \"\\"\\"\"   \"\"
     尋晚,,  唉唉\" 2点幾就比人.. . .逼熄電腦.  . . .悶鬼死*!  番上床,,睇書. . .睇多啦A夢  .. 哈哈\"
          同塋子,, SD左1陣. . .訊息甘. . =[\\\' 最後,,  佢\\\都冇打比我甘. . .5点幾!!\\\"  訓左LU. . !!\\\"
    金日,,,  2点幾醒左 . .. \\\" 好悶甘 . . 又玩左陣CMIDI .. .之後. . (*ADD 牙L!NG\\\"  問佢\\\出吾出黎甘. .}\\\"! 
       出哇! . .打埋比細蚊. . .4点幾 . .*|(出門口. . .打左比傻佬. .>>. . .::\\\"  冇人聽 . .. 再打. . 又冇人聽\\\"
    灰哂*  搭車,,  特燈搭506. . .哈哈 . .{\\\"去到. . 等左一陣.. L!NG黎到. .   KAKA\"  我坐左係度甘 .. ; LING打比我. . .我1行到出去就見到佢\\\啦\\\"  好搞笑甘. .   之後. . 打埋比細蚊. .   佢\\\話係GEEN HOURS買緊野. . 
   買完打比我地甘. . 我地話過去搵佢\\\ .. 又話吾好 .. \"  妖*  等等等. . .等左好奈. . 打比佢\\\ .. 又吾聽電話. . \"
  成日都係甘. . 個陣好興甘. . 又得我同牙L!NG\'. . [!+. . 去左食面甘. .\\\\\' 食完﹏\\\- 行行行. . 不知不覺 . ..
             行左去何福堂 . .特然,,!!  好卦住D狗仔^^\"  卡2!!\"  就去番上次個間寵物店* 好卦住哇 . .!\\\"
   但係去到. .吾見左|[\\\'BB*  因為我吾記得左佢\叫咩名甘. \\個名又好長甘. . SO嗌佢\BB\"  .>^<\" 佢\又肯喎,,
    好得意甘. .   金日,, D狗好似癲左甘. . 好恐(\'怖哇. . ! \\\'成日係度吠\' 傻左甘*嚇死我啦 .. .又影相相^^
  有隻貓貓好慘.. 成間野,, 淨係得佢\1隻貓. . SO,, 特別成日同佢\\\玩. .\\\"  過左陣. . BB*番左黎啦. . .勁開心哇.  
         即刻跑個去佢\\\度 , ,\\\"  玩玩玩. . .玩到7点幾*走左LU. .!\\\"  上次去個陣..有隻狗狗\\\"得番1隻眼甘 . .
  好可憐. . 勁想養佢\. . .但係,,,唉唉* 屋企又吾得,, 2且 . .又吾識養. *金次去. . 佢\比人領養左LU. 我同替佢\開心*
    真係好啦*去左7仔 .. 買野食甘 .. 哈哈,,  又見吾到傻佬甘. . 唉唉,, 見到牙楊. . .傾左陣 . .就走LU\\\" 
 就去左搭車走啦 . .. 搭車個陣. . 諗左好多野甘.. >3<\"  点解個個. . .一個一個甘離開我喎,, >/\\<\"
   1家人,, 又冇左. . 6姊妹又係甘. .傻佬,, 吾洗講. . @/\\@\"    傻佬*我吾知点解你要甘. . 但係. .
 我淨係FEEL好HURT甘. .  係咪要我死左 . .你先至發現我既存在\\\' . . .如果係既.. *
           起碼,,  我都知 .. 你都著緊我. . .!  吾番學牙, , ,!!\\\"  @@\\\"    WHY會變成甘架. . .\"  話一齊就一齊. . 話散就散*
  就黎6個月啦\"  @﹏\@\"  \"\"
                     
           冇啦啦有個人打黎. . .係到肺人講肺話. . . 唉,, 勁想佢\打黎哇!!\"  想佢\打個D又吾打. . 吾想個D又打黎*
  是否完了. .. ?!\"  金日都吾知做乜. . 有人SD左100條問題比我,,, 聽日先答甘 . .. *  聽日又要番學. . .><\"  慘牙,,  想逃LUCH\"
        吾知係咪甘串. . \" 諗番金日D狗仔 .. 仲有個亞叔甘 . .好好笑甘. . BB*又好聽佢\話甘. . \" 
 唉唉,,  心情2經吾好架啦  . . 個個死人PK牙哥又係到講肺話,,  勁興囉. . \"想打死佢\甘*知啦勁啦 . .吾洗甘疾我...*                      
  吾知点解. .金日出完街之後,, 就冇再,見到方仔ON甘. . 吾知佢\去左冰甘. . \"!!!佢\話金日要番學甘. \"下下,, 放甘夜*?!\"
              2個真心愛對方既,,点解吾可以天長地9....???!\"    \"\"好似你哇!!\" 哈哈,,  2家答埋D問題先 . . .\"

1)現在幾點:0107   
2)你的全名:HO MEI YI
3)你的花名:MEIYI*
4)你的網名:咩黎架. .?!\"
5)你的學校:嘉智囉*
6)你的年級:F.2啦^^
7)你的血型:吾講比你知. . .吹牙,, 其實係.  .(|\"吾知*
8)你的生日:10/06
9)你的年齡:1
10)你最好的朋友:L!NG,, 細蚊,, *河馬仔,, SIU*LING,, SO,, 肥謙*\\,,,龍哥,,衰哥然\",,,,,方仔
11)你最喜歡的人:我自機^^\"
12)你最愛的人  :吾洗講啦,,, 緊係,, 秘密*
13)你最討厭的人:冇喎,,
14)跟你最有緣的人: 下,,, 点有緣法牙,,,
15)跟你最無緣的人: 有份架咩. .
18)跟你最岩傾的人: 塋* 河馬仔*
19)跟你最不岩傾的人:冇喎,,
20)誰最重視你: 個個FD都係甘架啦.. .冇份,,
21)誰最了解你: 吾知\"
22)誰最關心你: 河馬仔卦,,,
23)誰最喜歡你: 下,,,><\"
24)誰最常跟你一起:L!NG
25)誰最支持你: 河馬仔><
26)誰最常跟你聊天:塋*河馬仔,,,L!NG
28)誰做錯了事: 咩牙,, 九吾搭八*
30)朋友中,誰最靚女:L!NG
31)朋友中,誰最靚仔: 我諗,, 應該係. .*
32)朋友中,誰最型女: 咩型女哇!!. .講清楚D*
33)朋友中,誰最型仔: 又咩牙,,?\" 吾識解. . .
34)朋友中,誰最可愛:吾知WO!
35)朋友中,誰最聰明:河馬仔\"
36)朋友中,誰最笨:我卦*
37)朋友中,誰最討你歡心:個個都係,,
38)朋友中,誰最口花: 哥\\*
39)朋友中,誰最穩重: 冇WO\"
40)朋友中,誰的話最有道理: 冇哇!!\"
41)朋友中,誰最會說笑話:然*
42)朋友中,誰最直腸直肚: 肥謙*
43)朋友中,誰最愛說謊:冇架,,, 個個都好真架,,, 吾會假人假義*
44)朋友中,誰最誠實:個個都係,,
45)朋友中,誰最高: 吾知,,,
46)朋友中,誰最矮:我><\"
47)朋友中,誰最肥: 肥謙*
48)朋友中,誰最瘦:吾知\"
50)朋友中,誰最追上潮流:L!NG* 
56)你最喜歡的電視節目:酒店風雲*
57)最近喜歡的人:好多,,,
58)最近喜歡的食物:雪條*好食既野囉,,!!
59)最近喜歡的飲品:可樂\"
60)最近喜歡的電影:擁抱每1刻花火*
61)最近喜歡的歌曲:好人,, 愛你便愛,,, 童話,,勁多甘*><\"
62)最近喜歡的事情:訓交.. 傾電話,,
63)最近喜歡的朋友:   個個都甘鐘意.. >\\/<\"
64)最近喜歡的衣服顏色: 冇架,,,
65)最近喜歡外出的地方: 咪又係得個度,,
66)最近喜歡獨自1人嗎: 吾鐘意\"
67)最近喜歡到m記還是kfcM*
68)你試過因為1個人哭嗎?試過啦*
69)你試過傷害別人嗎:冇喎. . \"我諗*
70)你試過玩弄感情嗎:,,,
71)你試過愛上朋友的戀人嗎:未哇 ! 
72)你試過講大話嗎: 試過好多次啦. . *><\"
73)你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎: 試過*
74)你試過心碎嗎? 勁多次啦. . !!\"
75)你試過愛1個人愛得很深嗎:個個都係甘架啦\"
76)你試過暗戀別人嗎: 試過啦,,冰個吾會\"
77)你試過怕愛上別人嗎: 未,,
78)你試過比人暗戀你嗎: 春知牙,,,
79)喜歡打日記或寫日記: 打日記,,, D字好樣衰甘. . \"
80)誰會把你弄哭: 好多人都試過*
81)誰可以令你開心:FD,,男友*
82)你的最愛是誰:傻佬><\"
83)你最懷念的1個吻:下,,
84)你最懷念的抱抱:冇\"
85)你最想要1個怎樣的戀人:對我好啦.. 錫哂我,, 就哂我甘. . 吾可以花心*
86)你暗戀別人時,會告訴別人嗎: 一時時. . \"
87)你相信會有一生一世的愛情嗎:有時啦*
88)你最信任的是誰:FD*屋企人\"
89)你最搞笑的朋友是誰: 方仔,,
90)你最白痴的朋友: 個個都甘白痴架啦*
91)你跟誰番學:L!NG*
92)呢排有咩係最搞笑:日日都甘搞笑!!
93)最清楚你的朋友: 河馬仔*
94)你最記得邊幾個fd電話:係FD*就記得*
95)你經常跟誰講電話: 傻佬,,河馬仔*,,,肥謙*
96)你最討厭別人對你做什麼: 呃我,,出賣我*
97)你最憎自己什麼: 蠢*
98)你遇過最傷心的事: 勁多,,,
99)你最掛住: 傻佬><\" D倉鼠仔*
100)你最喜歡的動物:倉鼠,,,, *

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-05 01:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 3 日  星期六 晴天

 
h0meiyi:)



['=放棄 .. 我不太懂﹏!* -3-' 感動
      傻瓜;
               

        唉唉,,,  金日"訓到成3点幾﹏心情激DOWN*  冇出街甘. . !!  勁悶*開電腦__同肥謙傾左1陣電電甘*
  傾完. .(\'食野 .. .4点{' 打比傻佬*勁HURT><'  特燈打比佢!! 佢算咩意思牙,,  淨係識講吾知吾知. . !"  
           2經. . 喊喊到.  .'  又冇出聲 .. 我同佢講['88*佢就乜都冇講CUT左線* CUT左線,,之後係甘喊 .  '
   諗番起. . 之前同佢既野,,  >""<. . .你應承過我. . 我生日同我去"迪士尼架. . 你吾可以呃我架"  對吾住牙. . !"
          對吾住. . . 之後. . 強SD訊息比佢 .. .我知. . 冇論我点SD比佢. . .佢都吾會知. . .同牙LING傾左1陣"
   整野出街既. . .但係最係都冇出到 . .-/\-"  玩左陣CMIDI甘. . .吾好既野 .. 又發生啦. . .>^<"
            方仔ADD我. . {' 佢問我係咪有仔  . . .我吾知点答.佢. . *  我地就係甘 .. 連FD都冇得做. . ."
   我應自機呃佢 .. 但係,,我都有鐘意過佢甘..  我冇諗過會搞成甘架.. "!!  FEEL自機好系甘.. ><"
                    有咩淨係識喊. . "   介手*終於忍吾住了. .. "  夜晚個陣,,, 塋子打比我. .."傾左好奈甘"
   唉,, 勁低B><"  傻的*  塋*吾好為D衰人喊姐. ..!!  -^-"   決定左啦... 等埋你金日*吾等啦"} 唉,,
                                 你鐘意打就打啦. ..('要是沒緣從此*算@V@"   油天決定啦,,,='}
     方仔ADD我,,  同我講,,  話佢聽日要番學* 灰*><'  同佢傾傾傾. .. .!!" 
              老母冇啦啦同我講. . .話遲D去MAY故姐屋企食飯. . . 問我去吾去?!"  我問{'"冰個MAY故姐牙^^
   哈哈,,, 好 蠢甘. .    -O-"  玩左陣CMIDI .. 妖*個男仔系甘. . 我都吾想鬧佢甘 . .但係 ,, 佢真係好CHEAP甘"
    收嗲啦!!. . .扮哂野甘. . .最憎你里D人"       

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-03 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天

 
h0meiyi:)



又開心..又吾開心>3<" 想点. .?!" 感動
      傻瓜;
               

    
     夜晚個陣.. 等左傻佬電話好奈甘..  吾知佢仲係咪仲嬲甘. . >_____<"  又吾敢打比佢甘. . 費事啦 .. *
           又驚佢未番到屋企甘. . 1直等.. . 等. . .等" 等到5点幾訓左. . . *  7点幾 ..牙LING打比我甘. . "起身*
金日,,,冇番學甘. . .好早就出左去啦 .. !!  HAHA*  牙LING生日牙麻^^"  十点幾. . .去左鐘聲接細蚊. . *"
   勁. . .魚皮甘. . .唉唉"  有個牙SIR走過黎. . .問我地係度做咩 . ?!"  又叫我地走* 食屎啦 .. "  佢又話. . .
你地冰間架. . .?!"  嘉智*  佢又話. 嘉智`甘早放架咩. ?!"  死都話係啦.. . 之後係甘笑 .. .等到細蚊 .
  .就去左*唱K甘"  -V-"   KAKA"   好開心甘 .. 唱完就去左影相相啦 .. . 仲有D. . 遲D先打*
           我地唱完K.,,,  四圍行甘 . ..好開心. . .唉唉!!  好想睇`熱鬥小斑馬甘  ,, ,>____<"  好得意哇. .!!
三点半*  打比傻佬.!!  叫佢起身番工 .. 就係甘. 我地嗌左交 , , ,我仲喊埋出黎添*傻女  我都吾知. . .佢對好冷淡甘
        好難受,,,  過左何福堂. . 頂*好低B甘 . . .入左7仔*  有條冇啦啦行過黎. . .過牙LING係咪小蕊" 佢都傻架'
我地係度睇.. YES書"  吾知点甘 . .. -3-'  冇啦啦D書趺哂落地下 .. .牙LING仲踩多腳*  勁搞笑*食甘買雪條食 ,, .
  好好食甘. . .又買左串燒甘 . ..見到傻佬*  直行直過*  算点牙"  頂* 7点幾走左LU. . !!
          

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-02 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天

 
h0meiyi:)



唉唉,, 好淡. . .想死>""< 感動
      傻瓜;
               

        

我都吾明点解 . .我地成日都係甘 .. *  傻佬. . .我野蠻小器易嬲但. . .{'\我愛你"
             對吾住*  對吾住*  對吾住*  對吾住*  對吾住*
  都吾記得發生左D咩甘. . !!  番學*  悶鬼死. . !!  勁想訓囉. . {"  同吾到河馬仔個D一班. . .淨係同SO媽1班*
         死得. . " 放左, , HAHA"  食完野. . 出左(. .置樂搵*蚊 .. . 但係搵吾到甘. . 等埋塋*就去左睇戲,,,
睇, ,, {'  擁抱每1刻花火*  GOOD,,  勁好睇甘. . "  好感動又好笑甘. . ^^"  好開心甘  .
                        聽日,, 就係牙LING生日啦 .. HAHA^^"  好奇待甘. . *  HAPI"  LOVE  LOLITA"
  答應我既野, , ,你有冇做個1樣 . .?!"    救命牙,,, 

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-02 08:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<*