MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 9 月 10 日  星期六 晴天

 
h0meiyi:)



好開心甘 . . .^E^\"
      傻瓜;
               

金日十二点幾起左身. . .聽左陣歌. . 冇啦啦有人ADD黎*佢係之前鐘意XX條仆街果條女. . .我FEEL佢幾靚甘*
HAHA,, , 講堅架. .>/=\<__  佢\暗戀左佢\好奈啦 . .條PK真係衰. . .有條女對佢甘好. .就好心佢好好珍惜啦* .. 
甘LUM花心. .見一個愛一個 .. . 2家有D憎你. . 死花心鬼* 有冇理D女仔感受架. . !?\" 理哂你自機*. 大佬哇?! !!
我FEEL個條女幾好人甘 , ,^D^"  同佢傾計好開心甘 . ..\" 同佢傾多陣. .沖涼*.. 之後落街.. .打比塋*去左買E' 
買完. . .煲左陣. .見到塋*個表哥,,,, 都OK靚仔甘  .. . .又過左悅湖. . 坐左陣. . 係嘉智門口等SO媽,,屌佢甘. \"
同佢講清楚囉. . 咩事牙,, 出到黎. . 係甘傾電話. . .扮哂野甘. . 後尾截左個的士走左. . O哂. .真係冇野講. . - -*
打比佢.. 係咁鬧佢 .. 又話叫我地遲D打比佢 .. CUT左線. . .嘩*好春興囉 . .`(\'過左陣. .打比佢. . 矼LUM聽電話. .炸佢電話囉. . .炸埋佢留言信箱. .炸左陣. .肯聽LU,, "係甘DIU七佢 . .講左好多野. .佢又當我地衰人甘. . *
好冇奈. . 佢岩哂. . 我地錯哂既. . 佢當可人係咩哇 .. 初初自機冇人陪. .又搵可人* .. .佢吾係水泡哇 .又話可人衰  
好Q憎D人假人假義 .. 扮哂野. . 係人面前扮哂FD. . 背住人地又係度話人*你咩意思哇 . " 黑人憎. . !!\" 收嗲啦!"! 你冰位哇 .. 係甘同塋*蚊子!! D!U佢. . 鬧左成半幾鐘 . .又成日矼出聲. . 搞到我成日同空氣講野. .{\' 妖. .! 仲要. .講黎講去都係. .吾知廿 .. 点知姐. . *超 . .之前吾係好型架咩  . .好勁甘CUT我地線架. .又吾CUT你老母線 ..'
懶*哂野甘. .我地都係比面你. . 先叫你SO媽炸. . 就係度扮哂家姐甘. . 又同D F.1玩. . 明知我地吾鋸D. F.1架啦* 
擺明同我地作對啦 .. 冇病哇,,, 興興地. . CUT左佢線  . .行多陣. . 塋*番左屋企LU!!" 蚊*上左我屋企玩甘. .唉'
FD,,係咪一定要假的, ,?" 如果係既. .甘我都吾想要里D FD囉 . !!" 話明FD啦*有咩咪講囉. . 洗吾洗甘哇 . ."==" 
一定要甘既..打比塋*佢牙哥話佢訓左 . .下,,  O哂咀喔 . .><" 打去佢\手提*冇人聽. . 過多陣. .ICQ ADD佢. . . " 佢醒左LU. . 打比佢[\'佢\又吾落得黎_+\\\'唉. . . 傾左半粒鐘甘. . 佢沖涼.. 蚊*都走左LU..  ^U^" HAHA. . .  
金日都吾想甘話SO媽. . 但係. . 唉唉, , , 吾知点甘. . 一年啦* 冇野真係可以長9架咩.  .?!\" >\=/<' . .想点*
真的不知你心想什麼. . ?! 方仔個都講得岩. . 過左去咪算囉. . " 2成回憶了* 想來,, 有何用呢, ,?!\".  . .. . 
妖,, D人講咩姐講. . 好好講咩, , 你把口甘臭架. . '    - ﹏-'

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-10 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天

 
h0meiyi:)



收撚皮啦,,,, 冚家產. . 咪扮哂野啦* 好嘔哇!!" 呆滯
      傻瓜;
               

    金日,,諗住吾番既 . .但係比塋*同可人叫左番學. . . 9点幾落左燒禧搵佢地. .河馬仔佢地打黎 .. 話衰左. . "@@ 即刻仆番學校. . "  我同塋換杉*  塋'\著PE杉 .. 我著佢套校服. . .個陣著左出街杉甘. . "煲多飛煙*. .就番LU.. !!  番到去. . 唉,,比人坤左. . * 又話好大件事. . .好春悶. . .冇野做 . .淨係坐係訓輔室/'}頂* 諗住逃LUNCH既. . "
又吾知逃吾逃到甘. . "  係甘傾計.  . .死傻婆. . `)*. . .不過. ..比老SIR哇.. "MISS龍哇. . 同埋除SIR係甘鬧. . "
  MISS龍初初係甘講講講. . 鬧鬧鬧 . . .後尾同我地講笑 .. .好好笑甘  . .幾開心 , , .. 不過好鬼魚. -/\-" 冇奈*
又要罰抄. . LUNCH又冇得落操場 .. 食屎* 我同李SIR上去攞飯 .. 等左好奈甘. .好鬼肚餓 . .拎完.  .落番去* . 
 開餐. . 嘩,, 餓鬼死 . -0-"  最衰都係個D死人PK F.1 . .. 想做大家姐哇 .. 我驚你比人打死都未做到喎. ." 收嗲啦!! 都吾知你老母点教女架. . 教左個敗家女出黎 , , " 生搞屎出黎都好過生你出黎啦. . 冚家女* 有仔撐大哂哇 .. ."挑*
  到時你同你條仔散左,,你就仆街啦 . .我第一個去搵你報仇. . 我吾報仇. . 我就吾撚叫何美怡*. .我2家同你講. . .
我地幾個吾會比你整死架. ."点樣哇. . !" 到時我要你!00陪還番比我地. . 搵人姦左你好吾好呢 .>?!"点好呢 .. ?"!
  定整到你冇哂FD好呢 .?!" 吾知呢 . .!!" 都要睇下我D姊妹想点先既. ."  總之. .我一定會記住. . 你点樣對我地*
我地F.2. .吾會比你地班F.1. . 得程架. . !" 成日係度啤啤啤 . .小心變鬥雞哇 .. " 扮哂可憐甘 ..我地有仇必報的*
  你放心 . . 就算我吾搞你地. . 你地都會死緊架,.  "超* 又要串. . 你咪又係靠你條仔*唉唉. . "  好憎哇 .. "
不過金日好興囉. ." 点都要三個揀一個出黎. . 河馬仔話.{' . 講佢冇FD做囉. ." 喂. .!" 想点哇 ..我地好想督既* .嘩.. 你里D都FD咩 .?!" 你都有出個聲架. . " 冇義氣* . .. 好得意哇 .. 係咪好似我呢 . ^^" 卡2. . ."
  不過同D牙SIR傾計個陣好開心甘. . 好憎老SIR. .^\/^" 成日攞D陳年舊事講. . .好死魚皮囉. ."成日攞我黎講,,
蝦人既. .>*< .. .不過金日要留陽光哇. .唉唉. .咪發脾氣囉. . 之後都冇乜野. . 除SIR入左黎 .. 又係度講. . "
  超超超. . 冇奈囉. .  我話我自機乖. . 除SI係度扮哂嘔喎. . 冇野講. . .老SIR又問我  . .係咪真係甘憎D F.1. .
我話係*. .又話.. 佢地自機搞事先既. .理得佢哇 .. " 又話. . 佢地叫左成大班人係學校門口啦 . .. 我扮到好驚甘. . "
  同老SIR講. .有人恐嚇我哇 . . 点算哇. ..好淆底添 .. 驚死我啦. .!"! 除SIR岩岩聽到. .又係度笑 . .>D<" . .
有咩好笑WO .. 講堅架麻.. . 我吾嚇得架. .MISS龍又入埋殷. . .哈哈. . 勁爆好笑 .. .佢地走左. . 吳故娘黎左. ."
  又傾計甘 . .老SIR話我地呷D F.!唶. . 鬼得閒呷唶哇 ." 係吾鋸佢地扮哂野炸麻. . 老SIR又係度講我D魚野. . -*-
老SIR又話等我走左先 .. 放左. . 冇理佢地. . >U<"打比塋*同佢行左陣. . 吾記得左去左冰甘.  .><" KAKA'"
 夜晚個陣 ., .又同佢落街. .上左佢屋企平台 .. 悶悶地. 過湖蝶彎玩蠟燭. . 哈*行行下 .. 塋*冇啦啦嗌. .我又嗌.
都吾知做乜 . 好魚皮. .我地去7仔買野 ..買野食同蠟燭*買完.  .行過去. .嘩!條路好恐怖甘!!> 行行下. . .就*
 冇啦啦彈左隻狗出黎. . 塋*又係度嗌. . 行番轉頭. . .見到有個2男仔 .. 問靚仔D個個 .. 湖蝶彎点去既. ?!" 卡卡*
一路行一路嘈. . 好白痴. . *隻狗冇啦啦跟住我地. .塋*又係度嗌. . 唉唉, , 正一傻婆*^M^"去到. . 風平浪靜*-
 食野. .点蠟燭..好浪漫甘. . . . 好羨慕D情侶甘. . =O=" 一對對*. . .又冇靚仔甘.十点幾番左屋企LU!!" HAHA"
    SWEET >3<"  金日放左好似去左接塋*個妺甘. . ^"^ 其他吾記得LU!!"寫住甘多先*}

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-09 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天

 
h0meiyi:)



收皮啦 .. 我話比你地聽* F.1吾係大哂既. . .聽日你地PK啦*
      傻瓜;
               

 金日,,又好乖甘番左學*好彩冇遲到姐 . "^\/^` 唉唉.  .D堂好難過甘.. 好悶. . 又冇得訓甘 . ."五,,六堂個陣. .  
 同塋*AND\'可人去左地下廁所坐甘. . 坐足兩堂.. . .好好玩甘. . 又好笑. "\"LUNCH. . 勁興囉 .  . @@\"收嗲啦* 有幾條F.1女啤尻我地喎. . .過去串鬼佢\地囉. . .笑鬼死. .我同牙樺扮到好淆甘. . .成個傻婆甘. . ^O^\"鬥啤囉!!
上上下堂.  老SIR捉哂我地出去甘 . .條PK報串. .係甘鬧我地.  .我. .塋*牙樺" 係甘駁. .卡2 . . 又要寫灰過書.  .  
F.1吾係大哂架. . \"  你地吾好再啤我地 .. .如果. . 吾係你食屎啦 . !!\"  扮哂野甘 .. 我最憎人做二五做既.  \"
你地咪撚扮哂可憐啦 .. .好假牙 . .. 假人假義 .. .\" 吾好2為你地好得意先得架. . !!\" 啤乜撚牙 .. 好撚好啤哇 .. ! 
  收啦 .. 仆街* 不過. . 我地 吾洗留陽光甘. . 哈哈. . \"  出左吉島*同塋 .>O<\"  買野. . 佢\去見社工甘. . .\"
我就係出面訓啦 . "! 好累甘 . .><\'  番到屋企.. .\"  十一点幾. . .傻佬打比哇 !!\"  勁開心 . .佢\叫我去唱K甘. . "
  但係我吾出得去. . *  唉,,   金日出左屯市之後. . 去左新墟食糖水  .  .. 好好味甘 . .^^\"   又過番柏麗LU. . !\ 好想6姊妹一齊去影相甘 .. .SO媽里排都吾知做乜. . >X<\"  更年期咩 . .. 發咩神經牙,,,妖,,個個都係甘. . \"
  番學個陣 ,. 見到賣賣同姚B . .又係直行直過. . *一家人., ..=/\=\"  對吾住*  不想再做水泡-*
            

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-08 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天

 
h0meiyi:)



番學甘. . !!" ^\/^" 愉快
      傻瓜;
               

 哈哈,,,金日好開心哇  . .!! 傻佬*打比我廿. . 佢叫我金日一定要番學. .!!"  我話吾番*佢又同我講. . (". . '*-
   *之前你應承過我,,就算我地散左. .. 你都要日日番學 ..*]!!"我係甘話吾番吾番 . .><"    佢又話.  .. . *("
我冇事既話,, 一定會打比你||". . .個陣 . .好想喊. . -/\-" 点會甘架. . ?!"{...吾想你有事. . 更加. . 吾想離開我.*
   CUT左線. . .訓多陣. . .就比人嘈醒左啦 . .. 唉,, 整野. . *之後去左搵塋*. .. 吾想番廿 ..!!"  過左新屯* .. .
買CUTER甘. ..去到 .. 乜鋪都未開. . ." 去左百佳甘. . `又冇. . .甘CHEAP架. . .去埋7仔睇. . . ."  又係. .冇的*
 去左M記坐一陣. . .好眼訓. . ><' 9点就走左LU.!!"  最後.. 都係番左學既  .. .哈哈. . 係咪好乖先^^"入到去. *
即刻見到PE WONG. . .即走. . 見完牙SID .. .去左一樓廁所坐. . .等到小息先走. . .!!"見到河馬仔佢地 .. .>\/<"
   好開心甘 .. D堂好死悶. . .><"  又落左. .F.1甘 .. 唉. . .都吾知做乜. . ??!"妖 . ." 小息個陣.. SO媽*
成日都吾同我地一齊甘. . LUNCH又同D F.1一齊 .. .係到DIU佢地囉. . .吾記得左冰個話.. SO媽*想收埋佢地做女.. "O哂咀囉. .!" 即刻指住D F.1 講.  .('佢地做我地牙妹 . .甘咪過話. .吾LUM係牙!!" 影衰哂我地. . .* SO媽*
就好冇奈啦 . .. ^^"  塋*話有個F.1佢好憎既.. .過到去. . " 佢又好似好慘甘* .. ..咪比佢走囉. . !"! 塋*
  又話佢扮野既.   ..唉唉. ." 我都吾知甘. . "  上完最尾個兩堂 . ."  番番課室. . 見到老SID. .*佢又同我講. ."
喂,,何美怡甘奈吾見你既 . . .好似. .我咪話.. 吾係牙 . .我日日都有番架. . HAHA" 佢走左.. . 又冇去留堂甘. . "
  河馬仔上左我屋企一陣甘. . .唉.. 里排都吾係好想番學甘. . ..不過應承左\塋*甘. .^\/^"  方仔*番番黎LU .."
傾左一陣甘. ."@@"          
  金日見到 . .賣賣同姚B. . 都好似吾識甘. .><"  一家人 .. 是否該完呢 .. ?!"  唉唉. . 
      上左CMIDI到睇野. . "  家姐個陣播緊. . ('當你孤單你會想起誰. * 2家咩咩地架啦 ..  " 上到CMIDI. . "
睇下D故事甘. . .愈睇愈想喊甘 .. .最後都喊左出黎甘 .. ><"  睇下牙冰個個INFO啦 . .. 勁HURT囉 .. " . ..
 原來佢自機. . 2經鐘意緊條女. . .甘仲乜仲話要同我一齊哇. . "" 仲話我HURT你. .?"! 而家好似你HURT我多D喎*
    我吾想再係甘啦 . .. 我吾想做人水泡廿. . " 傷?!"你有幾傷哇 .."  }* 你問心哇 . " 你有冇鐘意過我 . 心照啦!!"  
祇好怪自機太蠢了. . >O<"    也許當天,,我不應再給機會你. . . *                                        
                                    不愛我﹏就借過. !!)"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-07 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 6 日  星期二 晴天

 
h0meiyi:)



金日,, 都幾開心甘^\/^" 滿足
      傻瓜;
               

  金日又冇番學 .. .勁吾想番哇*好冇聊甘. . .對住D死人PK牙SID . ..灰哂*好LUM憎佢地廿. . .!!"快D死就好啦.. .
       ﹏*黑人憎-('. . .牙LING打比我 . 即刻整野. . 之後,,就去左燒*禧搵佢甘  . ."行行行. . 行行下. . .++"
 見到一個好似PE WONG既物體*嘩然!即走 . .哈哈. . .好鬼死好笑 .. "同牙LING去間餐廳食野. . .好好食甘. .下次,,再去過甘. . .^U^" 又去左屈晨士. . ^^"  又四圍行. . .去左美樂. . 之後又去左M記*
   好眼訓. . 訓左一陣甘 .. .仲好累 ..@/\@" 去左廁所整.. 有D魚甘 . .但係幾搞笑 .. .又過番美樂. . 再搭出新墟甘* 去左柏麗甘. . .諗住去整頭既. .但係佢執左笠. . !! =^= O哂咀廿 . .`見到個間英王教育D人. . 女仔D裙,,勁靚哇!!" 
  有D仔好靚仔甘 . .^O^"  好想讀哇 . .. 放甘早. . 想做乜就做乜. .吾會比人鬧 .. ><" 就走LU. . 走左過. . 置樂*
又去睇D髮型鋪.  .冇間好既. .過埋利寶甘.. 得一個有得駁髮甘 .. 不過要等到星期六先得甘 .. 係利寶到四圍行. . .'
  見到有間 . .買倉鼠同埋兔仔既.. 寵物店.. 好得意哇. . ." 好想養番倉鼠廿. . .我1定會錫哂佢既 . >3<"
好卦住之前個D倉鼠哇 . .>/\<" 我最錫錫既. . 其中一隻 .仲有架. . 不過冇哂佢地D相*>H<.. 
  . . .哈哈,,佢好霸道架,,SO叫霸霸啦 . .. 唉唉. . 佢死左好奈LU. .好憎老母甘 . .冰有人好似佢甘ON居架!!". .
好想養*好想養. . .金日見到D倉鼠,,勁QUTE哇. .  好想買甘. . 卡卡 ,, 但係. . 老母又吾比  . .. 走左,,行番過新墟* 去左天然問野甘 .. 冇野做 .. .好鬼悶. ..個個文家裕*又話同我地一齊食LUNCH. . .打比佢又吾聽電話" 妖!"
又係佢自機講既. .細蚊,,又係甘喎. . .約左人出黎. . 自機又吾出黎!!"..喂`!!老鳳咩 . ."  奉旨架. . 好憎哇. . "
  成日放人飛機. . .咩都遷就你地啦!!" 仲想点廿. . .好難為你地咩. ._{"我地吾LUM係水泡哇. . " 同牙LING行完. "去左搵塋*同倩LING,, ,成日打我. . >B<' 甘我真係吾想番牙麻...SO媽成LUM日都吾知做乜鬼...*成日發脾氣* 
買完野. . 塋*就上左我屋企啦...  又繼續整啦 .."  哈哈* 好蠢甘 .  6点幾佢走左啦...唉,,睇電視*.. .
好想同佢傾計哇 .. .佢一日吾打比我,,我就吾番學>C<"   傻佬*>/\<" 

死左佢算啦...你有冇理過我感受牙,,,,  我吾知你做乜.."D人又話你衰左甘. .." 金日又見到地皮*甘 . 佢同佢個FD-*
 一齊甘. . .佢個FD,,好似吾知係冰度見個甘. . ^M^"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-06 08:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<*