MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天

 
h0meiyi:)



`開心!?!". ... 愉快
      傻瓜;
               

  金日,,好早起身甘*  哈哈" .. 好悶甘. .十二点幾 .. 玩左陣電腦". . 唉唉. . 冇野做*---. . 
 迪文*打比我. .死人頭*我問佢聽日出吾出架!"?,,佢又話吾知"./ . ..O哂咀囉". . ><"

不過,,真係想出去甘..好奈冇見過佢LU:,  同佢CUT*左線". .打比塋*,.問佢出吾出街甘!" .
 \佢出甘. . 我就沖涼", ,整野啦:, , FD*----1有事總企你那裹".. 不會退*/' 乜真係會咩?!
. . .
 吾知啦"  整好哂野.  .打比佢- *就出左去LU",, ,打過比傻佬* 嚮左一下. .我CUT左線". . **
費事嘈醒佢  .. ''\//佢又打番比我. . 唉唉" ,.., 同佢講左一陣野" , ,叫佢訓多陣先 .. 佢要番工'
  KAKA"  我就出去LU". , 等埋*塋. .*就出左屯市啦" .. 四圍行啦:., ,. 去左影貼祇相間野. . "見到有條八婆. . 著工人杉*好樣衰. . 又要啤LUM住我喎", , 又話我著工人杉 ..乜乜乜甘. .
挑*你著得好LUM靚咩: ,, 死仆街: ,, 條仔*又要七過人..仲要矮過人 .. 我都叫矮架啦. . 佢仲矮過我. . 你自卑下啦: .. .DIU* . 係度講講講,,人講你又講,,收啦: ,. ,有乜好卑哇". . .>/\<"
好興甘 , "同塋*行啦:..見到有人著LOLITA" 好靚甘!"好高 ,,我同塋*落去睇下啦: ..好白痴甘
   HAHA", , 睇完. . 上番去. . 悶悶地. . 就過番馬頭啦 ..  搭K52. . 好低能: ,, 番到去. .
上左我屋企. ,.坐左陣,又落左街..問牙媽拎左二大蚊",.,去左心思思*買野食".. D魚蛋好好食甘
又買左杯刨冰. . 麻麻地好笑 .. 坐底左 .. 食野*. . 坐多陣. .又去左買' '. . 哈哈;見到冰個個D"
吾想行過去. . 四圍行. . 佢地仲未走" .. .唉唉. .  叫左條{口靚}妹"幫我地買牙塋*識既" .. 
   HAHA" . .就走左LU: ,, 過,左燒山. . 打千秋: ,, 哈哈: . ,隔離仲有個妹妹仔*好似吾知点甘
個妹妹仔話"好驚哇,,好驚哇" .. .牙塋*學番佢講. . 好鬼搞笑. . 哈哈" . .過左陣. .個小妹妹 ..
老豆老母. . 接佢走. . O哂咀甘!" ., ,KAKA" ,, 同牙塋*係度笑 . 白痴婆"玩多陣. .就走LU.
行行行. . 塋*打比我. .話*吾好走至,,等埋佢. . 佢去買甘 . .就同佢一齊走啦" .. 去左慧康 ..
打比我老母.. 佢又係慧康.. 不過走左啦" . .就去比錢,,"好魚皮甘 .. =/\=". . .KAKA". . .
  就同佢*番去LU" ..  卡卡" , ,冰行冰傾甘. . 傻左*河馬仔*打比塋*甘 .妖,,咪ON尻啦" . .
唉*都吾知聽日点. .又想出去. . 但係又要番學. .如果吾係. .就冇得去CAMP架啦*. . 吾制哇". 
又吾知点同杰*講" .. 仲有好多野. .我都瞞住佢甘. . 我想同佢講" ..但係. .  . .
同埋塋*上去. . . 就走左LU"!!> . 河馬仔*打比我. . 傾傾傾. . 傾左好奈甘. . 仲有好多野甘.
   我都吾知" .. .打比杰* 佢番緊工 .. 唉唉", , 又要番工. .成日番工. . 哈哈"講笑炸: ,, , 
  想去海洋公園哇,, , 傻佬個FD*打比我. . 問生日個日点. .唉唉" .. 我都吾知甘"
            

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-01 10:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


白痴 *---
      傻瓜;
               

1.      中文名:  傻婆>\/<"
2.
英文名:MEIYI*

3.
年齡:13"

        4.身高:吾講,,好矮架"
5.
住邊到:屯門*

      6.有甚麼志願:同D FD*永遠一齊"
家人*
7
.屋企有甚麼人:老豆,,老母", , 2個家姐"

      8.屋企人之中最中意邊個:冇WO"
9.最唔中意又係邊個:個個都吾鐘意"
9.
有冇做過D對唔住父母既事:
有"

      10:有冇D咩野令到妳好愛屋企人 冇*
11.
屋企人有冇經常提醒妳唔可以做D咩:吾好食E"

12.
有冇諗過離家出走:
超想甘,,
學校
*
13.
上堂會唔會訓覺: 緊係會啦"

14.
1日有幾多堂會留心聽書:
2,,3堂島啦*
15.
1日係學校最開心既時候係幾時:
LUNCH,,
16.
係學校多唔多朋友:
OK*啦
17.
中唔中意e家自己讀緊果班,覺得點:吾鐘意". . 黑人憎"

18.
同學會唔會成為好朋友:會"

19.
係班入面邊個係你最好既朋友/同學:SO*媽>\./<"

20.
比多次機會你會唔會入返e間學校:
會架"
21.
最好既好朋友係: 塋*河馬仔". .SO*媽 ,. 倩LING* 

22.
最假既[好朋友]
   冇. . .既"
23.
最可愛既好朋友係
冇哇"
24.
最信得過既好朋友係: 塋子*河馬仔"

25.
最唔中意朋友點樣對妳
坤我,,出賣我,,假人假義" .. 冇義氣"
26.
如果好朋友講你壞話妳會點,會唔會扮冇野:吾會架"

27.
朋友同好朋友有冇分別: 有*

28.
妳口中既朋友洗唔洗同佢要有信任:緊係要有啦"

29.
妳覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友: 我都吾知"

30.
妳有幾多個朋友: 7個*

      31.妳有幾多個[好朋友]: 6個"
32.
有冇愛過好朋友/朋友之後仲1齊左:有* 

33.
會唔會對朋友/好朋友/講大話: 試過"

34.
最中意既公仔: 布甸狗"PC狗". .

      35.最中意聽咩歌: 好多哇...
36.
最中意邊套電影: 擁抱每一刻花火]'*

37.
最中意邊個牌子: 冇架"

      38.最中意邊個歌星: 冇"
39.
最中意邊個地方,會唔會成日去:一時時啦"

40.
最中意邊個國家: 日本"

41.
最中意既電視劇: 酒店風雲>V<"

42.
最中意既顏色: 淺藍"__

      43.最中意MTR1個站: 冇架"
44.
E1刻最中意既人' [講佢個名出黎XDD: 關你鬼事"
 
討厭既野
*
45.
最討厭邊個地方: 吾知哇"

46.
最討厭邊個牌子
冇哇"
47.
最討厭邊個歌星: 冇WO"

48.
最討厭日日做咩: 冇野做*

49:
E 1刻最討妳厭既人' [講佢個名出黎XDD: 下,, 冇波*

終於到愛情
*
50.
妳心目中'男同女有咩分別: 冇分別"

51.
女仔係唔係1定要同男仔: 吾係"

53.
覺得同性戀點: 吾知哇,, 人地鐘意咪得囉"

54.
接唔接受得到女同性戀: OK*架

55.
接唔接受得到男同性戀: 冇乜所謂"...

56.
如果有1日妳變左同性戀'妳會覺得係咩原因: 下,,吾知" 到時先算啦"

57.
妳會唔會[抗拒]同同性既人拍拖': 會架"

58.
1次拍拖係幾時: 吾記得左LU"

59.
1次拍拖'對方係邊個' [講佢個名出黎XDD:吾鐘意講哇"

60.
仲係唔係同緊e個人1齊緊: 吾係啦"

      61.分手後,有冇憎過佢: OK*甘啦

       62.同佢拍拖有冇好難忘好開心既事/係咩事:仲提黎做乜姐"
63.
同佢拍拖有冇好難忘好唔開心既事/係咩事: 都有架,,不過". .吾話你知"

64.
妳覺得佢個人點: 幾好人架"!!" . .

65.
您覺得佢對妳點: OK/*好架

66.
拍過幾多次拖' [講出黎吧XD: 5,,6次*卦 

67.
咁耐以黎' 妳最愛係邊個: 我都吾知哇,,

68.
咁最後悔又愛過邊個
吾知"
69.
愛過最耐既1個人有幾耐: 吾講" . .

      70.妳最愛既人' 到E1刻有冇同妳1齊過:  有*
71.
有冇比妳最愛既人傷過: 緊係有啦" ,, 冰個會冇架"

      72.1個妳最愛既人'佢唔愛妳但又要留住妳' 妳會覺得點:FEEL*自機好似水泡"
73.
妳會愛1個人幾耐點先放得低: 睇心情啦. . "

74.
有冇同時愛過兩個人: . . .冇"

      75.會唔會好介意另1半高過自己: 吾會"

      76.如果有個人1路都中意妳'但佢唔靚' 妳對佢都有感覺'會唔會同佢1: 睇下点先" ..

      77.愛情同感情有冇分別: 冇. . .既"

      78.想拍拖定係單身: 拍拖..^^"
79.
拍拖妳覺得會1世嘛: 吾會*

80.
而家有冇中意人: 有"

81.
點解會中意佢
有FEEL*囉
82.
佢係女仔/男仔: 男仔"

83.
妳覺得兩個人拍拖' 關唔關其他人既事:朋友就關*!!

84.
屋企人知唔知妳拍過拖: 知"

85.
愛係唔係1定要付出: 係關". .

86.
付出左既愛'最後得唔到結果妳覺得點: HURT" 

87.
妳覺得愛情入面'有冇分輸贏: 冇架"

88.
有冇1個人令妳愛到心淡'/令妳放手: 有"

89.
冇愛情會唔會死: 吾會"

90.E1
刻想唔想拍拖: 拍緊啦"

e
ding
DD*
91.
而家想唔想訓教: 吾想WO"

92.
而家最想做D咩: 傾電話"

      93.而家好想見到邊個KIT*
94.
而家想打比邊個: 牙哥"

95.
而家諗緊邊個: 我鐘意既人"

      96.而家面前有D咩妳覺得好靚: 冇"

      97.而家想笑定喊: 做乜要笑同喊哇. . "

      98:而家想唔想打機: 吾想"
99.
而家幾點: 21:O2"

100.
中唔中意e100題問題: 麻麻啦"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-01 09:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 30 日  星期五 晴天

 
h0meiyi:)



好黑仔哇,,, >3<"
      傻瓜;
               

  哈哈",,, 金日6点半",,傻佬*打比我甘*HAHA"傾左好奈甘,,,傾到,,,7点三*就沖涼"LU!!:
          又冇遲到甘,, 乖啦" ,, ,  乖一個禮拜就得架啦"  >V<". .   一定得既"  ". .乖學啦:,,,好悶甘*  訓左一兩堂"  . ..KAKA",, 2家*FEEL`隔離個個人幾好人哇,,," 
          成日借功課比我抄,,又比E*我"  又幫我走喎". . 唉"終於有個人好人啦*----  >/\<" . .  上PE*堂:, , 好好玩甘,, 不過比人罰" . .D!U". . 好慘哇,,,  可憐甘:, , ,係廁所食野" .. 卡卡"  貪廁所香,,冇計". . 河馬仔*  吾好甘粗魯啦"成日打人".吾好架",, 牙冰個會吾要你架" 
 ^^ "  上英文堂",, 調位". . 同SO*媽坐"  傾左好多野甘,, LUNCH*落左靈風閣". . .
叫" LVY*比我入基軍", , ,好CAMP哇,,想去呢"   我會好乖架,, FD*吾好講啦". . . .  >~<". . 上自選科"仆街*..去左牙樺佢地個班啦.点知*衰左,,好慘甘,,FEEL*訓輔室個李S!R
*幾好人哇,,,哈哈",,成日話我,,就卑視佢啦,,,都係玩下姐"*---  里排番學,,都幾開心既"     
          4点幾先放". . .四圍遊***  悶哇,,    放左,,河馬仔*塋" 上左我屋企,,
  過左陣", ,  就走LU!!:, , 我地* ..  去左買E* .. 河馬仔"拎左幾,,就走左LU" . .得番我同塋*
    去買野食"吾記得找錢,,好魚皮" ,. ,煲左陣E*就走LU:, ,我去搵杰*. . 哈哈:, , 好眼訓甘"
搭地鐵". . 唉唉",, 金次識行LU",, KAKA:,,我里D*醒架麻"  ^V^" .. 去到"佢又話要過沙田"
  D!U*又吾早講". .   係銅羅灣等佢". . 哈哈:去到沙田"見到SAM*<- 就一齊行啦"上左杰*間公司". . 又吾走得喎""等左好奈", , 唉"  =//\\=" ..  就去左食野啦" .. 過左陣.. "  SAM*走LU"   得番我同*杰" . 去左坐"煲E*甘   KAKA  見到有人跳HIPHOP,,,好似係甘串". . 
  傻佬*個FD" 打比我:  同我講",,十月6,,幫我慶祝生日,,好開心哇,, 卡卡" , ,  十二点幾島" ..

      就走左LU",,  又訓著左,,  唉唉" .. 2家*對住佢,,有D吾知点既FEEL*  >><" 
                SOR*哇,,傻佬'' .. .又放你飛機", , >/=\<" . 就飛的番屋企啦:' .  ,
        打日記" 打比杰*又吾聽電話". . 迪文*打比我"  叫我早訓,, OK*甘我2家訓啦".. . .
                         我里個做妹既:都算聽你話哇,,  =V="

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-01 02:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 29 日  星期四 晴天

 
h0meiyi:)



唉唉",,, 鬱悶
      傻瓜;
               

   吾記得左>3<" 
       記得既再打過啦"

   文迪*打比我",, 星期日*出海PLAY喎". . 有番學,,冇遲到 . . 好似留超級陽光". . .
                  諗住走",,,走吾到"  比人收電話,,好彩冇搜到D *E* .. 仆街仔: . . ,
           不過" . .. 好開心*  生日禮物", , ,乖一星期" , ,MISS*龍話送". . 哈哈:, , ,
       番左屋企", ,又吾記得做左D咩,,!"?!". . .. 

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-01 01:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 9 月 28 日  星期三 晴天

 
h0meiyi:)



吾記得左甘,, ***** 愉快
      傻瓜;
               

  吾記得左做過D咩甘,,, 唉*. ...第一次冇遲到哇,,,開學甘奈*----  好野,,,, 勁呢!!"           

             上堂好悶甘,,,,  訓左幾堂甘*.... 好冇記性甘*---救命"....

     放左學`|['我*塋'\AND*---河馬仔"...出左屯市啦!!'......   哈哈*
                     好鬼死白痴哇,,,      傻婆*,, 行左陣...就走左LU"!!
我*送塋'\番馬頭,,, 我就去左搭,,59X啦.,,,   好累甘,,  >/\<". ..    訓左.. ..*
        好彩冇落錯車*". .HAHA!!". ..   去左搭地`鐵*....D!U* 2後"吾搭地鐵哇  *"
    吾識行喎..      頂*  成日大嚮里甘,, 好LUM魚皮哇,,, 食屎----*
               問人,, 指東指西 甘,,  都吾知佢地識吾識架. . "   FUCK*------/'
       打比"杰*問佢. .   哈哈"" . 就搭左過銅羅灣啦 . ..哈哈" . .河馬仔*打比我. . .
話. .佢老母吾知点点甘. . 屈尻佢* .. 唉唉". , , ,>/\<" .. 可憐既河馬仔*----  ><"
        好姊妹撐你架 . .記住哇,,, 吾好喊呢. .!!" . . .  ^^". ..    同杰*四圍行啦" .. 悶悶地"
  去左過公園度坐啦". . >3<" 甘. . .迪文*打比我甘 . . 傾左陣 . .去左食野野甘. . "
        哈哈:, , ,十二点幾*  就走LU",, 有D吾想走呢" ,, 坐左陣. .見到有隻*曱紮*好驚甘"
   不過. . .FEEL*佢好可憐哇,,, 得佢自機一個!!" .. .慘慘 ..=3=" .. .  同杰*傾左好多野"
         記得,,細過. . 好白痴甘". . .哈哈"  成日係度諗*死左會点 . .諗諗下,,就會喊". . .
                           傻的*   搭車走LU!!"  . .訓左,,攪到冇落車錯" .. .  PK*. . 去左龍門居'
     飛的番屋企啦: . .. . 蠢材". . .  我都吾想甘,,幼稚架". . . 妖*  聽日再打過"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-09-30 12:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<*