| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 10 月 1 日 星期六 |
 |
h0meiyi:)
|
`開心!?!". ... 傻瓜; |
|
金日,,好早起身甘* 哈哈" .. 好悶甘. .十二点幾 .. 玩左陣電腦". . 唉唉. . 冇野做*---. .
迪文*打比我. .死人頭*我問佢聽日出吾出架!"?,,佢又話吾知"./ . ..O哂咀囉". . ><"
不過,,真係想出去甘..好奈冇見過佢LU:, 同佢CUT*左線". .打比塋*,.問佢出吾出街甘!" .
\佢出甘. . 我就沖涼", ,整野啦:, , FD*----1有事總企你那裹".. 不會退*/' 乜真係會咩?!. . .
吾知啦" 整好哂野. .打比佢- *就出左去LU",, ,打過比傻佬* 嚮左一下. .我CUT左線". . **
費事嘈醒佢 .. ''\//佢又打番比我. . 唉唉" ,.., 同佢講左一陣野" , ,叫佢訓多陣先 .. 佢要番工'
KAKA" 我就出去LU". , 等埋*塋. .*就出左屯市啦" .. 四圍行啦:., ,. 去左影貼祇相間野. . "見到有條八婆. . 著工人杉*好樣衰. . 又要啤LUM住我喎", , 又話我著工人杉 ..乜乜乜甘. .
挑*你著得好LUM靚咩: ,, 死仆街: ,, 條仔*又要七過人..仲要矮過人 .. 我都叫矮架啦. . 佢仲矮過我. . 你自卑下啦: .. .DIU* . 係度講講講,,人講你又講,,收啦: ,. ,有乜好卑哇". . .>/\<"
好興甘 , "同塋*行啦:..見到有人著LOLITA" 好靚甘!"好高 ,,我同塋*落去睇下啦: ..好白痴甘
HAHA", , 睇完. . 上番去. . 悶悶地. . 就過番馬頭啦 .. 搭K52. . 好低能: ,, 番到去. .
上左我屋企. ,.坐左陣,又落左街..問牙媽拎左二大蚊",.,去左心思思*買野食".. D魚蛋好好食甘
又買左杯刨冰. . 麻麻地好笑 .. 坐底左 .. 食野*. . 坐多陣. .又去左買' '. . 哈哈;見到冰個個D"
吾想行過去. . 四圍行. . 佢地仲未走" .. .唉唉. . 叫左條{口靚}妹"幫我地買牙塋*識既" ..
HAHA" . .就走左LU: ,, 過,左燒山. . 打千秋: ,, 哈哈: . ,隔離仲有個妹妹仔*好似吾知点甘
個妹妹仔話"好驚哇,,好驚哇" .. .牙塋*學番佢講. . 好鬼搞笑. . 哈哈" . .過左陣. .個小妹妹 ..
老豆老母. . 接佢走. . O哂咀甘!" ., ,KAKA" ,, 同牙塋*係度笑 . 白痴婆"玩多陣. .就走LU.
行行行. . 塋*打比我. .話*吾好走至,,等埋佢. . 佢去買甘 . .就同佢一齊走啦" .. 去左慧康 ..
打比我老母.. 佢又係慧康.. 不過走左啦" . .就去比錢,,"好魚皮甘 .. =/\=". . .KAKA". . .
就同佢*番去LU" .. 卡卡" , ,冰行冰傾甘. . 傻左*河馬仔*打比塋*甘 .妖,,咪ON尻啦" . .
唉*都吾知聽日点. .又想出去. . 但係又要番學. .如果吾係. .就冇得去CAMP架啦*. . 吾制哇".
又吾知点同杰*講" .. 仲有好多野. .我都瞞住佢甘. . 我想同佢講" ..但係. .
. .
同埋塋*上去. . . 就走左LU"!!> . 河馬仔*打比我. . 傾傾傾. . 傾左好奈甘. . 仲有好多野甘.
我都吾知" .. .打比杰* 佢番緊工 .. 唉唉", , 又要番工. .成日番工. . 哈哈"講笑炸: ,, ,
想去海洋公園哇,, , 傻佬個FD*打比我. . 問生日個日点. .唉唉" .. 我都吾知甘"

其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-10-01 10:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |

白痴 *--- 傻瓜; |
| 1. 中文名: 傻婆>\/<"
2.英文名:MEIYI*
3.年齡:13"
4.身高:吾講,,好矮架"
5.住邊到:屯門*
6.有甚麼志願:同D FD*永遠一齊"
家人*
7.屋企有甚麼人:老豆,,老母", , 2個家姐"
8.屋企人之中最中意邊個:冇WO"
9.最唔中意又係邊個:個個都吾鐘意"
9.有冇做過D對唔住父母既事:有"
10:有冇D咩野令到妳好愛屋企人: 冇*
11.屋企人有冇經常提醒妳唔可以做D咩:吾好食E"
12.有冇諗過離家出走:超想甘,,
學校*
13.上堂會唔會訓覺: 緊係會啦"
14.1日有幾多堂會留心聽書:2,,3堂島啦*
15.1日係學校最開心既時候係幾時:LUNCH,,
16.係學校多唔多朋友:OK*啦
17.中唔中意e家自己讀緊果班,覺得點:吾鐘意". . 黑人憎"
18.同學會唔會成為好朋友:會"
19.係班入面邊個係你最好既朋友/同學:SO*媽>\./<"
20.比多次機會你會唔會入返e間學校:會架"
21.最好既好朋友係: 塋*河馬仔". .SO*媽 ,. 倩LING*
22.最假既[好朋友]係: 冇. . .既"
23.最可愛既好朋友係: 冇哇"
24.最信得過既好朋友係: 塋子*河馬仔"
25.最唔中意朋友點樣對妳: 坤我,,出賣我,,假人假義" .. 冇義氣"
26.如果好朋友講你壞話妳會點,會唔會扮冇野:吾會架"
27.朋友同好朋友有冇分別: 有*
28.妳口中既朋友洗唔洗同佢要有信任:緊係要有啦"
29.妳覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友: 我都吾知"
30.妳有幾多個朋友: 7個*
31.妳有幾多個[好朋友]: 6個"
32.有冇愛過好朋友/朋友之後仲1齊左:有*
33.會唔會對朋友/好朋友/講大話: 試過"
34.最中意既公仔: 布甸狗"PC狗". .
35.最中意聽咩歌: 好多哇...
36.最中意邊套電影: 擁抱每一刻花火]'*
37.最中意邊個牌子: 冇架"
38.最中意邊個歌星: 冇"
39.最中意邊個地方,會唔會成日去:一時時啦"
40.最中意邊個國家: 日本"
41.最中意既電視劇: 酒店風雲>V<"
42.最中意既顏色: 淺藍"__
43.最中意MTR邊1個站: 冇架"
44.E1刻最中意既人' [講佢個名出黎XDD: 關你鬼事"
討厭既野*
45.最討厭邊個地方: 吾知哇"
46.最討厭邊個牌子: 冇哇"
47.最討厭邊個歌星: 冇WO"
48.最討厭日日做咩: 冇野做*
49:E 1刻最討妳厭既人' [講佢個名出黎XDD: 下,, 冇波*
終於到愛情*
50.妳心目中'男同女有咩分別: 冇分別"
51.女仔係唔係1定要同男仔: 吾係"
53.覺得同性戀點: 吾知哇,, 人地鐘意咪得囉"
54.接唔接受得到女同性戀: OK*架
55.接唔接受得到男同性戀: 冇乜所謂"...
56.如果有1日妳變左同性戀'妳會覺得係咩原因: 下,,吾知" 到時先算啦"
57.妳會唔會[抗拒]同同性既人拍拖': 會架"
58.第1次拍拖係幾時: 吾記得左LU"
59.第1次拍拖'對方係邊個' [講佢個名出黎XDD:吾鐘意講哇"
60.仲係唔係同緊e個人1齊緊: 吾係啦"
61.分手後,有冇憎過佢: OK*甘啦
62.同佢拍拖有冇好難忘好開心既事/係咩事:仲提黎做乜姐"
63.同佢拍拖有冇好難忘好唔開心既事/係咩事: 都有架,,不過". .吾話你知"
64.妳覺得佢個人點: 幾好人架"!!" . .
65.您覺得佢對妳點: OK/*好架
66.拍過幾多次拖' [講出黎吧XD: 5,,6次*卦
67.咁耐以黎' 妳最愛係邊個: 我都吾知哇,,
68.咁最後悔又愛過邊個: 吾知"
69.愛過最耐既1個人有幾耐: 吾講" . .
70.妳最愛既人' 到E1刻有冇同妳1齊過: 有*
71.有冇比妳最愛既人傷過: 緊係有啦" ,, 冰個會冇架"
72.1個妳最愛既人'佢唔愛妳但又要留住妳' 妳會覺得點:FEEL*自機好似水泡"
73.妳會愛1個人幾耐點先放得低: 睇心情啦. . "
74.有冇同時愛過兩個人: . . .冇"
75.會唔會好介意另1半高過自己: 吾會"
76.如果有個人1路都中意妳'但佢唔靚' 妳對佢都有感覺'會唔會同佢1齊: 睇下点先" ..
77.愛情同感情有冇分別: 冇. . .既"
78.想拍拖定係單身: 拍拖..^^"
79.拍拖妳覺得會1世嘛: 吾會*
80.而家有冇中意人: 有"
81.點解會中意佢: 有FEEL*囉
82.佢係女仔/男仔: 男仔"
83.妳覺得兩個人拍拖' 關唔關其他人既事:朋友就關*!!
84.屋企人知唔知妳拍過拖: 知"
85.愛係唔係1定要付出: 係關". .
86.付出左既愛'最後得唔到結果妳覺得點: HURT"
87.妳覺得愛情入面'有冇分輸贏: 冇架"
88.有冇1個人令妳愛到心淡'/令妳放手: 有"
89.冇愛情會唔會死: 吾會"
90.E1刻想唔想拍拖: 拍緊啦"
endingXDD*
91.而家想唔想訓教: 吾想WO"
92.而家最想做D咩: 傾電話"
93.而家好想見到邊個: KIT*
94.而家想打比邊個: 牙哥"
95.而家諗緊邊個: 我鐘意既人"
96.而家面前有D咩妳覺得好靚: 冇"
97.而家想笑定喊: 做乜要笑同喊哇. . "
98:而家想唔想打機: 吾想"
99.而家幾點: 21:O2"
100.中唔中意e100題問題: 麻麻啦"
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-10-01 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |

|
| 2005 年 9 月 30 日 星期五 |
 |
h0meiyi:)
|
好黑仔哇,,, >3<" 傻瓜; |
| 哈哈",,, 金日6点半",,傻佬*打比我甘*HAHA"傾左好奈甘,,,傾到,,,7点三*就沖涼"LU!!:
又冇遲到甘,, 乖啦" ,, , 乖一個禮拜就得架啦" >V<". . 一定得既"
". .乖學啦:,,,好悶甘* 訓左一兩堂" . ..KAKA",, 2家*FEEL`隔離個個人幾好人哇,,,"
成日借功課比我抄,,又比E*我" 又幫我走喎". . 唉"終於有個人好人啦*---- >/\<" . . 上PE*堂:, , 好好玩甘,, 不過比人罰" . .D!U". . 好慘哇,,, 可憐甘:, , ,係廁所食野" .. 卡卡" 貪廁所香,,冇計". . 河馬仔* 吾好甘粗魯啦"成日打人".吾好架",, 牙冰個會吾要你架"
^^ " 上英文堂",, 調位". . 同SO*媽坐" 傾左好多野甘,, LUNCH*落左靈風閣". . .
叫" LVY*比我入基軍", , ,好CAMP哇,,想去呢" 我會好乖架,, FD*吾好講啦". . . . >~<". . 上自選科"仆街*..去左牙樺佢地個班啦.点知*衰左,,好慘甘,,FEEL*訓輔室個李S!R
*幾好人哇,,,哈哈",,成日話我,,就卑視佢啦,,,都係玩下姐"*--- 里排番學,,都幾開心既"
4点幾先放". . .四圍遊*** 悶哇,, 放左,,河馬仔*塋" 上左我屋企,,
過左陣", , 就走LU!!:, , 我地* .. 去左買E* .. 河馬仔"拎左幾,,就走左LU" . .得番我同塋*
去買野食"吾記得找錢,,好魚皮" ,. ,煲左陣E*就走LU:, ,我去搵杰*. . 哈哈:, , 好眼訓甘"
搭地鐵". . 唉唉",, 金次識行LU",, KAKA:,,我里D*醒架麻" ^V^" .. 去到"佢又話要過沙田"
D!U*又吾早講". . 係銅羅灣等佢". . 哈哈:去到沙田"見到SAM*<- 就一齊行啦"上左杰*間公司". . 又吾走得喎""等左好奈", , 唉" =//\\=" .. 就去左食野啦" .. 過左陣.. " SAM*走LU" 得番我同*杰" . 去左坐"煲E*甘 KAKA 見到有人跳HIPHOP,,,好似係甘串". .
傻佬*個FD" 打比我: 同我講",,十月6,,幫我慶祝生日,,好開心哇,, 卡卡" , , 十二点幾島" ..
就走左LU",, 又訓著左,, 唉唉" .. 2家*對住佢,,有D吾知点既FEEL* >><"
SOR*哇,,傻佬'' .. .又放你飛機", , >/=\<" . 就飛的番屋企啦:' . ,
打日記" 打比杰*又吾聽電話". . 迪文*打比我" 叫我早訓,, OK*甘我2家訓啦".. . .
我里個做妹既:都算聽你話哇,, =V="
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-10-01 02:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |

|
| 2005 年 9 月 29 日 星期四 |
 |
h0meiyi:)
|
唉唉",,, 傻瓜; |
| 吾記得左>3<"
記得既再打過啦"
文迪*打比我",, 星期日*出海PLAY喎". . 有番學,,冇遲到 . . 好似留超級陽光". . .
諗住走",,,走吾到" 比人收電話,,好彩冇搜到D *E* .. 仆街仔: . . ,
不過" . .. 好開心* 生日禮物", , ,乖一星期" , ,MISS*龍話送". . 哈哈:, , ,
番左屋企", ,又吾記得做左D咩,,!"?!". . ..

其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-10-01 01:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |

|
| 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 |
h0meiyi:)
|
吾記得左甘,, ***** 傻瓜; |
| 吾記得左做過D咩甘,,, 唉*. ...第一次冇遲到哇,,,開學甘奈*---- 好野,,,, 勁呢!!"
上堂好悶甘,,,, 訓左幾堂甘*.... 好冇記性甘*---救命"....
放左學`|['我*塋'\AND*---河馬仔"...出左屯市啦!!'...... 哈哈*
好鬼死白痴哇,,, 傻婆*,, 行左陣...就走左LU"!!
我*送塋'\番馬頭,,, 我就去左搭,,59X啦.,,, 好累甘,, >/\<". .. 訓左.. ..*
好彩冇落錯車*". .HAHA!!". .. 去左搭地`鐵*....D!U* 2後"吾搭地鐵哇 *"
吾識行喎.. 頂* 成日大嚮里甘,, 好LUM魚皮哇,,, 食屎----*
問人,, 指東指西 甘,, 都吾知佢地識吾識架. . " FUCK*------/'
打比"杰*問佢. . 哈哈"" . 就搭左過銅羅灣啦 . ..哈哈" . .河馬仔*打比我. . .
話. .佢老母吾知点点甘. . 屈尻佢* .. 唉唉". , , ,>/\<" .. 可憐既河馬仔*---- ><"
好姊妹撐你架 . .記住哇,,, 吾好喊呢. .!!" . . . ^^". .. 同杰*四圍行啦" .. 悶悶地"
去左過公園度坐啦". . >3<" 甘. . .迪文*打比我甘 . . 傾左陣 . .去左食野野甘. . "
哈哈:, , ,十二点幾* 就走LU",, 有D吾想走呢" ,, 坐左陣. .見到有隻*曱紮*好驚甘"
不過. . .FEEL*佢好可憐哇,,, 得佢自機一個!!" .. .慘慘 ..=3=" .. . 同杰*傾左好多野"
記得,,細過. . 好白痴甘". . .哈哈" 成日係度諗*死左會点 . .諗諗下,,就會喊". . .
傻的* 搭車走LU!!" . .訓左,,攪到冇落車錯" .. . PK*. . 去左龍門居'
飛的番屋企啦: . .. . 蠢材". . . 我都吾想甘,,幼稚架". . . 妖* 聽日再打過"
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-09-30 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | »
|