h0meiyi:)
LUNCH* 黃炳源發嬲,, 笑死囉"" 個個自機出去拎飯*開餐... 同維維*1齊食. ..HAHA* 黃炳源番黎*// "係度笑.. .>VVVV<" 食完* 要執垃圾.. .執完.. 就走LU"!! 落左後花園坐* 聽歌* 訓教"" 有珍寶豬* 食.. 好野* 打鐘* 牙樺* 吾舒服. ..就同佢去左醫療室啦", , 佢早退* 上自選科* 悶* 留堂* 同河馬1齊甘* 放左. .. 河馬上左我家* 整好D野" 就出去LU".. 搵塋* 又吾知点. ..好亂*// 發生左好多野* 同塋講左好奈.. >:::::::::::<" 買冷*
TODAY* 簡直係死亡DAY*.... 金日*...好彩冇遲到姐...." 呵呵* 比MISS龍* 捉左去同D仆街SAY SORRY* =00=" 哈哈* 又要凍喎!! 上到去* 個李建維* 又係度DIU" 唉* 理佢都ON9... 上數學堂* 悶到嘔電*// FUCK".,, 第2堂* 去左見社工... 落到去* 見到塋佢地* HAPI" 講左好奈* 吳故娘..." 出左黎*, 入左去...係到講*/ 唉唉!!" 去左買野食... 番番去* PE* 上番去拎野*-VVV- 就去左醫療室啦* 牙樺豬* >333<" 吾舒服...倩LING就睇住牙樺啦* 我同塋* 冇換杉* 要跑十個圈* 頂牙" 累死. . 又要跑9分鐘*. . 低B架" . 初時以為吾洗跑" .. 点知* 琅跑既. . 問河馬借鞋. . 牙框* 冇鞋. .陪佢1齊吾著* 哈哈" . . 勁好笑 . .跑跑跑* 河馬話咩. . [义燒*快D啦 .. 打敗屎忽*] HAHA:. . 就係甘玩. 又係度嗌" . .[打倒屎忽* ]. . 勁好笑囉" . . 牙塋*追到我個陣*又係度嗌" ./ [救命牙!!有人要追殺我牙" ,, 又嗌. . 滾水牙*借咩牙"] 就係甘"我同塋*就1齊跑到28個圈" .. 勁呢". . 打和* 卡卡* .. 個頭勁痛*. . SHIT" .. 去左醫療室. .訓 / /過左陣. .又比人DIU* 11:47分比人趕走左. .. 去左廁所* .. 訓教 . .塋*個D玩介手. . .=﹏﹏=* 有人入黎話. .MISS蕭CALL訓導. . 就番去LU" 要測驗" . . 係甘打1[黑痴]* 好辛苦..
TODAY* 好彩冇遲到姐 .. . 哈哈*// 好凍* 好凍*// 上左班房* HAHA" 做哂功課了* 不過" 都要留超陽" O* NO. . . 上英文* 可人仔" 比左支珍寶豬*我食* THXTHX" 食啦* 個MISS蕭* 又DIU9我 .. 仲搶埋支珍寶豬*// 吾制牙*傻鐘* 冇啦啦入左黎" 咩自由都冇哂LU"!! 唉唉* 佢真係冇改錯名* 傻鐘不愧為傻鐘*果然名不虛傳牙" 係度派好記名* 冇奈"!! 搞到寫吾到文*// >/\/\/\<" 小息* 凍鬼死啦. :: 可人*係度講故仔* KAKA" 笑爆* = =" 冇冇聊聊甘" 數學* 又係度寫" .. 好累* 同可人*交換睇" 呵呵* 睇下我多叻. . 又小息* >VVV<" 上中文.. 好悶甘" .. 個臬好辛苦牙* 塞住左. . .=00=" LUNCH* 好野" .. 有布甸* 好野" 同可人* 1人1半".. GOOD"!!!! 去左後花園度坐*// 係度玩* 傻傻地架. .!!" 哈哈哈哈哈* 支筆比我整[難]左. . .>(-----------)<" 吾制牙* 暴力傾向" .. 牙樺AND*塋" 咬耳仔 .. 唉唉* 緊住塋* 問我. . .* [你係咪FEEL我地講你*我話吾係牙*// 佢又話. .我變左/* 好似想同佢爭甘" 下* 吾* 我可以講既係 . .[ 我係吾會鐘意佢囉"更加吾會同人去爭* 爭黎都冇用. . . 鐘意就鐘意* 吾鐘意就吾鐘意* 我吾理D人点講* 就算吾係我D FD*我都吾會]* 点都好 ,, ,鐘意信就信* 吾就罷LUN"就* 你地有權吾信既". . !! LUNCH* 完左. . .唉唉* 上普通話* .留陽光" 去左睇歌唱表演" . .就回家了"
TODAY*勁遲先起身甘* SO*遲到...." 唉唉!!" 好彩吾洗超陽~*呵呵* 勁眼訓囉::... 冇奈-U-" 英文* 勁好玩* 傻傻地甘*// 唉唉"" THE END*--- 聽左陣書*就打鐘了* 有人係班房播歌* 哈哈!11" 勁好玩*生命教育* 有野食* 好野*/// GD*"" 就打鐘* 小息* 落左去.. .[THE皮]個D又係度嘈* DIU" 煩吾煩D牙* 冚家產牙::... 上中文* 自作小說* 呵呵,, 寫番自機D野".. 作左好奈* 訓左1陣*...除SIR* 仆街" /阻LUN"住哂" 妖* 又要留LUNCH* FUCK" 寫寫寫寫寫* 唉唉"... 冇奈爆* 留完..好野* 上何老妖堂" 又繼續寫啦* 個死人何老妖* 阻住哂..又話要收我本野" 彩佢都傻啦/ 呵呵* 可人* 比左支珍寶豬*我食. ..THXTHX* D人係度玩啦* 唉!1" 又比人罰* 企係操場* 凍死了":: 企左陣* 上番去.. . 走陽光AND*補底" 好野* 成功了*/// 上左我家* 之後* 去左BUY E*__ DIU" 2後吾LUN* 買E.. 仆街-* 成日買LUN左 * 妖* 就回家了* } 同偉* 傾電話* >/\/\/\< " 卡卡*