MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天

 
h0meiyi:)



樺樺* 快D好番.... 愉快
      傻瓜;
               

LUNCH*  黃炳源發嬲,, 笑死囉"" 個個自機出去拎飯*開餐...
同維維*1齊食. ..HAHA* 黃炳源番黎*//  "係度笑.. .>VVVV<"
食完* 要執垃圾.. .執完.. 就走LU"!!  落左後花園坐* 聽歌* 訓教""
有珍寶豬*  食.. 好野*  打鐘* 牙樺* 吾舒服. ..就同佢去左醫療室啦", ,
佢早退* 上自選科* 悶*    留堂* 同河馬1齊甘* 放左. .. 河馬上左我家*
整好D野" 就出去LU".. 搵塋* 又吾知点. ..好亂*//
發生左好多野* 同塋講左好奈.. >:::::::::::<"      
買冷*

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-17 12:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


跑*9分鍾""::.. ..SHIT"*// 愉快
      傻瓜;
               

TODAY*  簡直係死亡DAY*....
金日*...好彩冇遲到姐...."  呵呵*
比MISS龍* 捉左去同D仆街SAY SORRY* =00="
哈哈* 又要凍喎!!   上到去* 個李建維* 又係度DIU"
唉* 理佢都ON9... 上數學堂* 悶到嘔電*// FUCK".,,
第2堂* 去左見社工... 落到去* 見到塋佢地* HAPI"
講左好奈* 吳故娘..." 出左黎*,  入左去...係到講*/
唉唉!!"  去左買野食... 番番去* PE* 上番去拎野*-VVV-
就去左醫療室啦* 牙樺豬* >333<" 吾舒服...倩LING就睇住牙樺啦*
我同塋* 冇換杉* 要跑十個圈* 頂牙"  累死. . 又要跑9分鐘*. . 低B架" .
初時以為吾洗跑" .. 点知* 琅跑既. . 問河馬借鞋. . 牙框* 冇鞋. .陪佢1齊吾著*
哈哈" . . 勁好笑 . .跑跑跑*  河馬話咩. . [义燒*快D啦 .. 打敗屎忽*]   HAHA:. .
就係甘玩. 又係度嗌" . .[打倒屎忽* ]. . 勁好笑囉" . . 牙塋*追到我個陣*又係度嗌" ./
[救命牙!!有人要追殺我牙"  ,, 又嗌. . 滾水牙*借咩牙"]  就係甘"我同塋*就1齊跑到28個圈" ..
勁呢". . 打和*  卡卡* .. 個頭勁痛*. . SHIT" .. 去左醫療室. .訓 / /過左陣. .又比人DIU*
11:47分比人趕走左. .. 去左廁所* .. 訓教 . .塋*個D玩介手. . .=﹏﹏=* 
有人入黎話. .MISS蕭CALL訓導. . 就番去LU"  要測驗" . .  
     係甘打1[黑痴]*  好辛苦..

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-16 11:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 12 月 15 日  星期四 晴天

 
h0meiyi:)



[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-15 10:14 PM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


呵呵* 歌唱比賽//" 驚訝
      傻瓜;
               

TODAY* 好彩冇遲到姐 .. . 哈哈*//  好凍* 好凍*//
上左班房* HAHA" 做哂功課了*  不過"  都要留超陽"
O* NO. . .  上英文* 可人仔" 比左支珍寶豬*我食* THXTHX"
食啦* 個MISS蕭* 又DIU9我 ..  仲搶埋支珍寶豬*//
吾制牙*傻鐘* 冇啦啦入左黎" 咩自由都冇哂LU"!!
唉唉* 佢真係冇改錯名* 傻鐘不愧為傻鐘*果然名不虛傳牙"
係度派好記名* 冇奈"!! 搞到寫吾到文*//  >/\/\/\<"  小息*
凍鬼死啦. ::  可人*係度講故仔*  KAKA"  笑爆* = ="
冇冇聊聊甘"  數學* 又係度寫"   .. 好累* 同可人*交換睇"
呵呵* 睇下我多叻. .  又小息* >VVV<"  上中文.. 好悶甘" ..
個臬好辛苦牙* 塞住左. . .=00="    LUNCH* 好野" ..
有布甸* 好野"  同可人* 1人1半"..  GOOD"!!!!
去左後花園度坐*// 係度玩* 傻傻地架. .!!"    哈哈哈哈哈*
支筆比我整[難]左. . .>(-----------)<"    吾制牙* 暴力傾向" ..
牙樺AND*塋" 咬耳仔 ..  唉唉* 緊住塋* 問我. . .*  
[你係咪FEEL我地講你*我話吾係牙*// 佢又話. .我變左/* 好似想同佢爭甘"
下*  吾* 我可以講既係 . .[ 我係吾會鐘意佢囉"更加吾會同人去爭* 爭黎都冇用. . .
鐘意就鐘意* 吾鐘意就吾鐘意* 我吾理D人点講* 就算吾係我D FD*我都吾會]*
点都好 ,, ,鐘意信就信* 吾就罷LUN"就*  你地有權吾信既". . !!
LUNCH* 完左. . .唉唉* 上普通話* .留陽光"   去左睇歌唱表演" . .就回家了"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-15 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 12 月 14 日  星期三 晴天

 
h0meiyi:)



NO* HAPI* .. .-V- 不安
      傻瓜;
               

TODAY*勁遲先起身甘*  SO*遲到...." 唉唉!!"
好彩吾洗超陽~*呵呵* 勁眼訓囉::... 冇奈-U-"
英文* 勁好玩*  傻傻地甘*// 唉唉"" THE END*---
聽左陣書*就打鐘了* 有人係班房播歌* 哈哈!11"
勁好玩*生命教育* 有野食* 好野*/// GD*""  就打鐘*
小息* 落左去.. .[THE皮]個D又係度嘈* DIU" 煩吾煩D牙*
冚家產牙::... 上中文* 自作小說* 呵呵,, 寫番自機D野"..
作左好奈*  訓左1陣*...除SIR* 仆街" /阻LUN"住哂"
妖* 又要留LUNCH* FUCK"   寫寫寫寫寫* 唉唉"...
冇奈爆* 留完..好野* 上何老妖堂" 又繼續寫啦*
個死人何老妖* 阻住哂..又話要收我本野" 彩佢都傻啦/
呵呵* 可人* 比左支珍寶豬*我食. ..THXTHX*
D人係度玩啦*   唉!1"  又比人罰* 企係操場* 凍死了"::
企左陣* 上番去.. . 走陽光AND*補底"  好野* 成功了*///
上左我家* 之後* 去左BUY E*__ DIU" 2後吾LUN* 買E..
仆街-* 成日買LUN左 * 妖*  就回家了* }
同偉* 傾電話*  >/\/\/\<
" 卡卡*

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-12-14 10:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<*