MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天

 
h0meiyi:)



自閉*
      傻瓜;
               

   唉*  PK". .岩岩本來打好架. . 佢一句吾該,,幫我DELE哂佢, ,,"  真係吾該* >/\<
           可能會有吾同架:::.. .
 金日* 十一点幾. . .起左身LU" .. 玩電腦啦*. .玩玩玩*..  睇番之前*. .喲野甘*. ..唉唉"*
冇啦啦係度傻笑__"{_  十二点幾*  有條[粉腸]*打比我...佢吾識去湖山*藍球場*// 哈*笑死".
係度玩老点甘.."..好搞笑. .*同佢傾左勁奈甘. .吾吾吾. ." 傾左2分鐘島 ." .卡卡*CUT左線"
因為* 我要食野野甘. ." .條[粉腸]* 又打比我甘 .. " 叫我落去搵佢甘 .. " 2我既性格. ."就 *
真係彩佢都傻傻啦!"! .. 哈哈*. . 又乜都未整甘. . 最憎*. .又同佢CUT左*. .就食野野甘. ."
諗左好多野. ." 諗諗諗*. .條[粉腸]* 又打黎甘 .. " 頂佢牙" .. 又同佢好快甘CUT*左線..>V<'
我就去左沖涼整野啦".整整整*. .整完. 又幫仔仔*執番間屋屋甘 .. " 執執執*. .個死仔包牙". .
竟然學人[走路]* 喎. . 真係嚇死我. . 又搵吾到佢甘.. "個陣. .好想喊甘 .. * 哈". . 個死野*. .
原來. 番左入間屋甘 .."  好搞笑". . 自機番左入去*. . >V=;" 幫仔仔*執完間屋*. 我就去左. '
洗乾淨. .隻鞋啦!"! 尋日*玩度好[烏租]甘. "刷刷刷*..洗完..就拎左去哂啦".又去左織頸巾甘".
織織織 .. 就去左執屋啦" .. 係甘執*.搵番好多野甘. . 唉*吾想諗甘 ..就去左睇電視啦*".>3"<
睇完. ." 就聽歌啦*. . 仆街*. . 就冇再聽lu". 因為家得我一個甘.." 我就去左幫媽* 煮飯啦. ."
煮完. .就同仔仔* 傾計計甘 .. 好白痴呢 . !"1哈*  不過都冇乜所謂啦" .. 我不嬲都係白痴架啦"
又去左睇電視甘 ..睇* [MVP情人] . .好似係*..勁好睇甘." 好羨慕個女仔甘 ..* <;. .O SHIT*
首歌勁好聽` .. *. .LOVE. .爆" ..  個條[粉腸]*又打黎甘. . 個死仔.. "玩串咀牙1!"/ 哈*
好搞笑甘 .. ' 做FD* 仲開心啦". . 講左甘奈* 都未講條[粉腸]*係冰個添* 卡 ." 咪鄧寶* 
同佢傾左陣. .就CUT*左線啦"/ ..    又玩電腦啦*  DAD* 冇啦啦鬧姐*  低B架*好想出聲甘*
搞到姐喊甘*. .  仆街牙"!!  又同牙偉* 傾左陣電電甘.."   HAPI
   哈* 姊妹們*  吾洗擔心我. .:::.. .我里隻[企鵝]*  我冇事甘* HA"  我点會有事呢 "
          我會有咩事呢*  哈哈 __"   悶悶地*  改埋ICQ 喲野甘* >*<    

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-12 08:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天

 
h0meiyi:)



開心爆* BBQ". . >V< 愉快
      傻瓜;
               

 金日* 十二点幾起左身LU" . 玩電腦* 一点幾* 塋.. 打比我. . 就沖涼整野啦!!整到一点幾到*
  就出門口LU"!!  打比塋* . .去左買沙冰.  "又去左燒山* 係燒山玩左陣.. " 就過左湖蝶寸啦"
買雪糕食*. .去左M記* 坐左陣" . . 見到媽* .. . 哈2"   問媽*拎左十蚊甘. ." 去買野食甘">
幫佢換埋過*月曆甘* 買完. . 上去商場*. . .搵媽AND* DAD甘. . " 又問媽*拎左4蚊買水*"
就走LU" 諗住過美樂. . 行行行*有人嗌塋* ..就望下啦* 原來係牙樺*.就一齊啦* 又去左M記*
牙(樺*買野食甘. .!!" 買完. .就過去LU" ..行到去停車場* ,.我整番隻鞋* . 冇啦啦聽到有D聲"
係到* 嗡嗡聲". . .原來係隻. .密蜂* .. 嚇死我. . " . .  就繼續行啦* 又有隻.. 爬爬*.
好鬼樣衰. . " 我就係度(嗌*. .  >/\<". .. 好恐怖牙. . 個條(路* 好多奇異既生物*小心*小心
去到. .勁多人甘. ." 就落左沙灘啦*".. 玩玩玩. . 成身沙LU" . .. 又上番去*. .,玩玩玩玩玩. ."
諗住去玩蠟燭". .  . 有班人*踩單車*. .車埋我地去OK* 我冇坐度. ."我里隻. 企鵝*
會自力跟身的. 吾洗靠其他人*.. . .    緊住*. . 唉*". 去番OK*搵佢地啦"我就回家拎錢 . .買E啦*.拎完. .買埋E*. .就番去搵佢地LU" . .去左球場*. .見番頭先班人* 好似懶型甘". . .
唉*". . 廢鬼事理佢地 . " 成日係度嘈. ..前世未講過野咩 . "又係度串人*. .又比串番轉頭*
玩多危. .就回家了*

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-12 12:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-12 12:39 AM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 11 月 10 日  星期四 晴天

 
h0meiyi:)



[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-11 12:36 AM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


超* 好叻咩. .!!" . =/="
      傻瓜;
               

哈* 金日. .6点半. .起身了* 就沖涼整野啦"" ..整整整* 整到吾知幾多点甘. ." 打比倩LING*
就約在. . 塋家*留下等啦" ..都吾記得左幾多点LU". . 等埋個屎忽* 去埋買E. . 就去搭車車LU'
好鬼死ON 9* 係車度玩甘. . " 卡* 個仆街. . 屎忽* 偷影我. . "吾制*吾制*. .蝦人既" 又吾肯DELE. .喎. . 死GAP*人 ..  到左西鐵站* 搵埋可人. .就去搭車啦* 牙" 仆街黎架" .==
又係度影我. . 冇奈* . . 唉" 又係車度玩. . .好多人望住甘. !!*魚皮.. "  落左車啦* 唉唉*". . 同倩LING* 開餐LU" .. 哈哈. ." 冰行冰食甘. . 笑爆甘" .. 食到成件* PE 杉都係甘. ."
O. .FUCK*. .又去左OK* 買野食甘. .!! 又煲E*..預左遲甘. .*過馬路 ..係度跑. .成班[傻系*] 成日都係甘. . 遲D比車.. 撞死都吾知咩事啦*// 又跑番去啦: .. 見到[麥趣系]*甘. . 牙塋係度
亂9佢 ..HAHA* 好好笑甘. . 我地跑啦" ..佢又跑* 仆街. .好累甘 ."比人記名* 好彩冇牙SIR* MISS* 龍. .見到我地. .問我地係咪遲到.. KA* 打死都話吾係啦" .唉* 又要係度嗌甘". DIU*
好憎個[肥茜]* 成日叫人嗌嗌嗌. . "自機又吾嗌. .* 嗌D口號 .好似[察鞋]*甘 .. 彩佢都傻". 
冇人比賽.. 又要我地嗌* 妖*預左輸架啦" .. 都冇人志在贏架啦*  都吾知嗌黎做乜. .就收工啦" 同牙塋個D* 係度吹水. . " 小息* 好死悶牙". .可人* 佢地出去跑甘. ."加油*加油**. .
佢地跑完. .上番去*去左廁所甘. . "哈*係度玩水甘. ."出番去啦" .. 塋*[咩]"樺. 我[咩]可人*
HAHA* 好好玩甘. . [咩]*到出去.. 仆倒左. . 好累甘..* 玩玩玩* LUNCH"LU* 好野好野.."
分開左2 批甘* [我,,塋* 倩LING]* 一批.. . 緊住. .{河馬GAP* 可人* 牙樺}* 一批甘. . "
各有各* 哈. ." 因為* 我地去買鞋甘 .. " HAPI*. 行左好奈甘* 先到. .到LU* 幾經辛苦". . 好野* 真係不枉我地行左甘奈*去到* 間野個 ..人吾係度甘. "就去買野食啦!!" . . 過多陣*//
過番去 .."開左LU* . .卡卡* 我買黃色 **塋買綠色甘*. .開心* 開心*諗住行番過去搵佢地啦!" 河馬GAP*打黎..叫我地吾好番*話吾等我地. .就CUT*左線啦" ..好LUN*冇奈囉" ..O哂咀甘"
塋*打番比河馬" . .熜左機甘. . "牙塋* 好興甘 .. 唉* [冇義氣]* 塋*講到好激動甘.過馬路" . . 又跑甘. .真係吾識死啦!" ..哈哈*/// 又煲E甘* 牙樺. .* 河馬* 倩LING"番去先 *我,,塋*可人
煲多陣E先* 2点幾番到* 可人*仆街甘". . HA@"有得涼冷氣甘!!" . .GOOD!!" .. .MY LOVE 坐多. . * 就上番去LU" .. 唉*" .. 好亂. .吾想打甘 "::. .   睇埋啦啦隊" . . .. 拎獎. .* 聽埋.
校長. . UP* 肺話甘. . 就散BARD LU" . .個[飛機陳]* 好系甘.. " 挑* 乜都幫LUN*住哂D.
F.1同F.4 .. "  收皮啦*//  F.1". . 好勁咩* 又甘甘甘. . 緊住又甘甘甘. ." 就搭車啦* ..
好逼甘* 牙樺*佢地係度DIU* 尻 D人甘. . " D人望實哂 .. 成車最嘈又係我地*!!:  =V=" ..
去到天水圍*. . 就上去. .搭西鐵啦!!" .有2條女*2條仔係我地前面. . *佢地係度笑9我地甘"
牙* 佢老味牙" .. 狂屌7佢囉" .. .仲係甘笑* 吾知醜.. 生滋狗* . 搭車個陣*成班白痴婆. "
係度玩. . * 好低B甘.. "開心到爆牙* .. 可人*係燒康* 落 ..我* 塋*SO媽*樺*倩LING:::. .
係屯門站轉輕鐵甘. .1!' 捨去屯市*. .去M記*買野食先*  . . HAHA". . 哂左2蚊* >V<" .. .買完 ..就搭K52啦"  ..又玩左陣* D人又望住哂. . 唉唉"*. .有車* 坐上面.又係玩同吹水啦"
SO媽落車先*. . 我* 塋*倩LING . 係月湖落左甘.. 去左買食 ..過左海枝* 煲左陣E. . 就走LU' 番到家* 偉*打比我甘. .  吾好吾開心啦" .. >/\<;". . 還有ME*麻. . "   KAKA*
  CUT*左線/ / 就織頸巾啦" ..有排織甘. . !! 比心機 . *  仔仔* 仔仔. . "
金日* 有個童軍既肥婆. .好LUN*狗屎* 又係度眼啤啤喎*  .同塋*串佢囉" . .挑* 嘈7我囉"
你咪又係靠你家姐* 巴之閉甘. .!!   CALL* 除SIR*牙"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-11 12:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<*