| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

大肚婆* 收皮* 收皮* 收皮* 傻瓜; |
| 我地搭5O5啦/* 到左屯市*// .. 行上去啦,, 杰* 冇啦啦. .打比我* 話去唱K*,, HA*
別傻吧!!". .同佢傾緊個陣* 後面冇啦啦*有3條[肥婆*]. ...冇啦啦* DIU*9我地"..
下* 好LUN"冇奈囉::. 吾知咩事. .~:\"..冇啦啦比人DIU* 就同杰*CUT左線..下* 冇病牙"..
你老味牙!!"..仲要好多人望住* 頂佢個肺牙". ..係甘DIU*9我地. ..仲指住黎鬧. .他媽的牙".. 2經* 吾用粗口鬧番佢架啦"..佢吾係2為自機*大肚大哂牙.."收皮啦"...佢用粗口鬧我地就得/* 問我地冰間* 咪話嘉智* 囉!!"...超* 投訴我牙".. 笨7*// 可人* 同佢講一句[屌你老母]*. . 佢(就扯LUN* 住可人::.仆街*冇LUN" 病牙*// 擋住可人* 之後. .同個[仆街大肚婆 講]*
[佢女仔黎架"..我就啤住佢啦]* 佢一把車過黎* DIU*.狂(怒啤佢囉] 又話佢地*自機趕時間/*
仲係度DIU/*9人. . 又話咩 .. [再吾走打LUN"都你走啦]* 我咪話走囉" .. 我走左* 佢仲DIU* 可人佢地. . 我咪好大聲甘話*. . 你嚇鬼咩 ..!!" 就跑走左啦 .. 吾知点解會打左比杰*. 同佢講* 打埋比傻佬*. . 我坐左一陣. . 塋*佢地打比我. . 我就去搵佢地. .>3<" .. 報左警*. .等左陣. D龜黎左LU" . .好彩* 有個人,, 幫我地. .* THXTHX"
. . 過多陣 就走LU". . 車*
坐龜車. . " 好LUN*冇奈. ." 仆街的* .都牙塋* 係甘傾計. .話個3條[8婆*]. . . *
佢地肯定未婚媽媽啦" .. 比人搞完. .就走左路* 底佢地死囉" .. 巴之閉甘*!!. . 底佢地*. ..
[系都比人扑LUN*爆牙" . .!! 你老母. . * GAP人,, GAP人,,GAP人,,
哈哈* 好好笑, ,, 番到去* D龜都上左黎. . 好魚皮" . .杰* 打比我 .. D龜問我*
[男朋友牙]* 我咪話吾係囉" . .普通FD* 唉" . .做乜會講// D龜走哂啦!!" 傻佬* 打比我. .
問我点!!" . .傾左陣. . 就CUT* 左線啦 .. " 好累甘. .” 又同偉* 傾左陣. /"
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-11-09 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |


|
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 |
h0meiyi:)
|
煩* =3=" 傻瓜; |
| 金日* 搭1起身*// 去左沖涼整野啦* 卡2",, ,,搭十就出去LU"::... 冇遲到甘*". .HA"..
醒牙呢"!! 番到去* 做末珧? ..乜都未做過甘. ." 又要留陽光甘* 同塋*一齊甘 !!" . >v<" . "
英文堂. ."玩調位,, 勁開心甘*// 哇卡卡"開心死囉1!" . SO*媽同{黃SIU樂}部機一樣的*好想影相相甘. . "個死人頭* 偷影我. ."我咪冇啦啦 . 好自然甘..嗌左一聲囉"!!.緊住就*
妠N比人收左部電話啦* 仲要留LUNCH甘!! .我地就繼續玩啦!!" 小息,,好野數學*訓教LU" . .
理得呇漱? 訓訓訓. . 訓到落堂* .. 好累甘. .!" 塋子,, 比心收左電話牙: .. 可惡的__>'"
中文堂..唉*悶到痴線. ON下ON下甘..訓左一陣 ..又LUNCH"..正牙*食完* 落左後花園甘" ..
玩啦""". . 打番比牙偉甘" 傾左一陣*. . CUT* 左線. ." 同可人,, 吹左陣水甘*. . 又係度玩啦' 上番堂". .普通話*. .好累. " 就訓左LU". .乜都冇聽過甘. ." 打鐘. ." 又要對住個PK*李建維
唉*". . 好可憐 .. 又訓教. .搭十醒左*就呆下呆下, , 又訓番*4点..打鐘" .. 醒左." 睇下電話*
杰*打過比我. .不過*我都冇打番比佢啦. 費事啦* 都冇野好講甘,,! 唉* 個李建維*又係度'
狗吠. . 頂佢個肺肺 .. 又吾比我上去留堂* . .超*// 屎忽精. . " 同佢嘈左陣}. .. *
就上去留堂啦 !!" .. 同塋*一齊留, ,, 好HAPI* 係甘玩玩玩 . . 5点* 走LU" .. 散BARD *
又出左屯市. .. 四圍睇野. .揀揀揀. .睇左好奈* 好彩都買到. . YEACH* 期待陸運會"
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-11-09 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 160 | »
|