MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 11 月 9 日  星期三 晴天

 
h0meiyi:)



[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-09 11:53 PM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


大肚婆* 收皮* 收皮* 收皮* 感動
      傻瓜;
               

 我地搭5O5啦/*  到左屯市*// .. 行上去啦,, 杰* 冇啦啦. .打比我* 話去唱K*,, HA* 
別傻吧!!". .同佢傾緊個陣*  後面冇啦啦*有3條[肥婆*]. ...冇啦啦* DIU*9我地"..
下* 好LUN"冇奈囉::. 吾知咩事. .~:\"..冇啦啦比人DIU* 就同杰*CUT左線..下* 冇病牙"..
你老味牙!!"..仲要好多人望住*  頂佢個肺牙". ..係甘DIU*9我地. ..仲指住黎鬧. .他媽的牙".. 2經* 吾用粗口鬧番佢架啦"..佢吾係2為自機*大肚大哂牙.."收皮啦"...佢用粗口鬧我地就得/* 問我地冰間*  咪話嘉智* 囉!!"...超*  投訴我牙".. 笨7*//  可人* 同佢講一句[屌你老母]*. . 佢(就扯LUN* 住可人::.仆街*冇LUN" 病牙*// 擋住可人* 之後. .同個
[仆街大肚婆 講]*
[佢女仔黎架"..我就啤住佢啦]* 佢一把車過黎*  DIU*.狂(怒啤佢囉] 又話佢地*自機趕時間/*
仲係度DIU/*9人. . 又話咩 .. [再吾走打LUN"都你走啦]* 我咪話走囉" .. 我走左* 佢仲DIU* 可人佢地. . 我咪好大聲甘話*. . 你嚇鬼咩 ..!!" 就跑走左啦 .. 吾知点解會打左比杰*. 同佢講* 打埋比傻佬*. . 我坐左一陣. . 塋*佢地打比我. . 我就去搵佢地. .>3<" .. 報左警*. .等左陣. D龜黎左LU" . .好彩* 有個人,, 幫我地. .* THXTHX" . . 過多陣 就走LU". . 車*
坐龜車. . " 好LUN*冇奈. ."  仆街的* .都牙塋* 係甘傾計. .話個3條[8婆*]. . . *
佢地肯定未婚媽媽啦" .. 比人搞完. .就走左路* 底佢地死囉" .. 巴之閉甘*!!. . 底佢地*. ..
  [系都比人扑LUN*爆牙" . .!!   你老母. . * GAP人,, GAP人,,GAP人,,
            哈哈* 好好笑, ,,   番到去* D龜都上左黎. . 好魚皮" . .杰* 打比我 .. D龜問我*
  [男朋友牙]* 我咪話吾係囉" . .普通FD* 唉" . .做乜會講//  D龜走哂啦!!"  傻佬* 打比我. .
   問我点!!" . .傾左陣. . 就CUT* 左線啦 .. "  好累甘. .”  又同偉* 傾左陣. /"
 

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-09 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


一半一半甘啦". . 驚訝
      傻瓜;
               

  陸運會>v<". . 好野好野*!!. . 
  金日 * 6点幾醒左lu" . 哈"  真係早啦*// 就沖涼整野甘. .  估吾到* 牙偉會打比我. "HA 
叫佢吾洗打. .佢又打. . HAPI . .7点幾. . 先出門口. .* 等齊人走LU" 去買E先*. . ==''
 就搭車過去啦" .. 係車度. .係甘玩. . " 笑鬼死*  去到西鐵站* 等埋可人 .. 就搭西鐵LU" .卡*
又係車度玩甘. ."  哈哈, , 我地好遲甘* 加上又吾知行左去冰甘. . 就索性吾番啦" // 去左玩啦*搵左個公園" .. 煲E啦!!" .唉*  諗番起上次" .. 同佢一齊甘. ." >3<" /// 係度煲E* 笑鬼死"
同佢地係公園玩啦 .. 好低B甘. .!!" .過多陣. .就走LU" . .四圍行甘. ." 好悶牙* 四圍行行行". 就去埋食野啦. .個個人好似督灰甘 .. " 早走早著*--- 見到有對鞋 . .好靚牙:. 誓死要買".
又去左上層"..有好多貼紙相機. . *好想影. ."好想影 . >KA<" ..又吾知去左冰甘. ."忘記了*
又走番個公園甘. . "又煲E啦*. .又係度玩. . 開心死!!" ..冇啦啦見到[大袋潘]*同吾知冰個甘. . '即走啦" .. 跑牙跑.. " 点知!!" 留左包E甘* .. 我就去拎番啦"  ..唉*". . 点知//* 比個牙SIR"
捉到. .冇奈爆* .就番啦" //吾想番. . " 去做啦啦隊* 哈哈. . 喉嚨爆" . .去食LUNCH* GOOD
去左搵老SIR*先 . .[大袋] *叫我地去搵甘. . 超* 哈" .. * 老SIR"叫我地去食(飯甘. ." >V<"
傻仔* 一出到. . 即刻跑啦1!" 跑入商場" . .諗住食M記甘*  点知//" 好多人甘*--- O FUCK"
去左7仔* 買食. . 野餐 . .>\/<" .   叮完D野食. .就齊齊去公園* . .食完. .又去左公園玩甘"
又煲E*冰玩冰煲* 又上番去搵可人佢地" . . 又去左公園甘. ." 就黎遲LU" 即刻煲埋D E甘* . .
又跑啦"  哈 .. 即刻彈走支E啦" .. 去到* 好彩都冇野甘. . YEACH". .   又繼續比賽" .. 好悶*又辛苦. . 唉" .. 4点幾就放左LU" . .緊住. . 散水* 去左M記. .食野先*同河馬仔*同河媽甘"
卡卡* 好開心牙" .. 好搞笑 .. 食完,,又去左7仔甘* 買野食. " // LOVE"..  就一齊走啦" ..
   唉*" .. PK" 吾識走. .亂甘行. ." D牙嬸又亂点*  仆街". .同肥謙*SD"訊息...好彩都走到*
牙樺*走先./.   唉*  DIU*  之後,, ,,  好吾開心__

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-09 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天

 
h0meiyi:)



煩* =3="
      傻瓜;
               

  金日* 搭1起身*//  去左沖涼整野啦* 卡2",, ,,搭十就出去LU"::... 冇遲到甘*". .HA"..
醒牙呢"!! 番到去* 做末珧? ..乜都未做過甘. ." 又要留陽光甘* 同塋*一齊甘 !!" . >v<" . "
  英文堂. ."玩調位,, 勁開心甘*//  哇卡卡"開心死囉1!" .  SO*媽同{黃SIU樂}部機一樣的*好想影相相甘. . "個死人頭* 偷影我. ."我咪冇啦啦 . 好自然甘..嗌左一聲囉"!!.緊住就*
妠N比人收左部電話啦* 仲要留LUNCH甘!! .我地就繼續玩啦!!" 小息,,好野數學*訓教LU" . .
理得呇漱? 訓訓訓. . 訓到落堂* .. 好累甘. .!" 塋子,, 比心收左電話牙: .. 可惡的__>'"
中文堂..唉*悶到痴線.  ON下ON下甘..訓左一陣 ..又LUNCH"..正牙*食完* 落左後花園甘" ..
玩啦""". .  打番比牙偉甘" 傾左一陣*. . CUT* 左線. ." 同可人,, 吹左陣水甘*. . 又係度玩啦' 上番堂". .普通話*. .好累. " 就訓左LU". .乜都冇聽過甘. ." 打鐘. ." 又要對住個PK*李建維
唉*". . 好可憐 .. 又訓教. .搭十醒左*就呆下呆下, , 又訓番*4点..打鐘" .. 醒左." 睇下電話*
杰*打過比我. .不過*我都冇打番比佢啦. 費事啦* 都冇野好講甘,,! 唉* 個李建維*又係度'
狗吠. . 頂佢個肺肺 .. 又吾比我上去留堂* . .超*//  屎忽精. . "  同佢嘈左陣}. .. *    
就上去留堂啦 !!" .. 同塋*一齊留, ,, 好HAPI* 係甘玩玩玩 . .  5点* 走LU" .. 散BARD  *
     又出左屯市. ..  四圍睇野. .揀揀揀. .睇左好奈*   好彩都買到. . YEACH* 期待陸運會"

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-09 08:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-11-08 11:04 PM  
     HALO*               >VV<*