| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 |
h0meiyi:)
|
KA* 傻瓜; |
| 金日* 遲到. . 仆街* 又要陽光* . .一切過得好平淡* 冇事發事* HAHA.. D 老師好煩*---
頂佢* 冇乜野做" .. .; 訓左2堂*.. . LUNCH* 諗住走既. . 不過冇走到*. . KAKA,, 好悶
同塋*食雪條,,, 吾吾* 留陽光*. . .悶死. . . 打比傻佬*
好搞笑* 佢好白痴甘 ,, , 個李建維* 好鬼煩,,成日要人抄野*,. .
頂*佢. . . 收皮啦. . . LUNCH* 好開心甘 . . 又要反思* 食屎" . . .
LUNCH*又鼠左入廁所* 河馬仔" . .同D F.1玩. . 又吾理9我地*. . .
又係甘*. . . 想点牙*. . . 又話咩永遠一齊,,一齊* 收啦. . " .. .
超* 你吾好以為自機係河馬* 大哂牙:. . 算点牙* 老鳳牙:*
你話一齊就一齊* 散就散牙* 你話事牙* 下" .. . 未傻啦*. . .成日同D F.1* 講 .. .
有乜吾鋸* 又吾講. . 我又吾係你肚裹面條蟲* 我鬼你諗乜咩". . . 又話我乜都講哂* .. .甘吾鋸. . 咪玩囉*. .
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-10-18 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |


|
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 |
h0meiyi:)
|
好野* 一齊玩番LU". . 傻瓜; |
| 金日*好早起身LU". .哈哈* 又冇遲到.. 同塋*一齊番甘*.. .金日*老母吾接我 *卡卡". 打比塋*
係番*老地方" .. 等啦 ..見到..塋*有D[O咀]/*囉!"! ..佢同牙樺*一齊,, 一路行. .都冇乜野甘"
好開心*. .同牙樺*調左條裙* 因為*有人CHEAK*裙. . 唉,,好煩* ,. 換完. . 就番上去LU*. .
悶到痴線啦" .. 訓教*. . 吾知有乜做好* ..一路上D堂*都好悶悶甘囉,,又係寫下野甘. .=3="
牙樺*比左河馬仔*本野睇. . 睇完*好興囉* .. . 又會我地冇義氣既*. .又係我地錯既*咪傻啦"
冇野好講*. .頂佢" .. 睇完覆番佢囉*. . 又訓左陣.. 唉". . 愈諗愈吾知点甘*但係,,睇河馬*. .
寫個D,,有D想喊甘*--- 哈哈* 終於到LUNCH*LU!!" . .好野*我地又入左廁所*..我出去個陣*
塋*佢未食完*. . 又比牙SIR*發現左. .入番去* 過左陣*. . 塋*出左黎. .可人*入左去. . 唉唉"
我又剩機*鼠出去啦 .. HAHA* 走到. 好開心* 好似傻左甘 ..好低B* 等埋牙樺佢地放*就走LU"
去左後花園*坐啦. . 好似同平時一樣甘* KAKA". . 好野*. . 係甘玩*冇啦啦有個人行埋黎. .
係度搭嗲* 好鬼好笑,, 緊住係度串佢*HAHA,, 佢又走左啦* . 又繼續傾啦* 哈哈"河馬仔*話 .
迪迪尼*有鬼 . 下* 甘恐怖. .我FEEL*起黎都冇用既*. . 開多幾個海洋公園*咪仲好,, 哂錢既*
車*. . 打鐘*. . 我地*FEEL' F.4條友* 冧牙樺* 哈哈. . 上番去. . 悶到死*. . 上何老妖堂*
佢好煩牙*又話乜,,又話乜* . .細KA*比左粒糖糖我* 卡". . 畫畫*都吾知畫左D乜出黎*. .
吾鬼畫* 寫野好LUM*過. . 冇啦啦諗起* (杰") ,, 唉唉*. .算啦,, 好悶* 上班主任堂*. .HAHA
又鼠左入廁所*. .
. . 過左去* 出番去. . 比[李夢遺*]. .DIU* 我都費LUM*事理佢. .ON9
佢叫我罰企* 我冇理到佢 .. 超* . .又叫我交番D家長信* .. 佢ON*小陣啦. . 放左*好 野. .
就去玩LU* 我"*塋. . `可人---'. .去左月湖. . 買野食*我同塋*買雪條. . 好食*可人*異族
哈哈*又同塋*四圍行甘. . 6点幾番屋企LU*河馬* 打比我. . 傾傾傾,, 好白痴*. .
佢係度講* 我之前同杰* D野. . 我都冇理9佢*. . 係甘串* HAHA. . 番到去*. .
好悶* 玩電腦* 同才* SD". . 左一陣SMS<,,就有得玩LU" ,, HAHA* 好野". .
同才* 係甘傾啦. . 好開心甘" .. 7点幾* 個PK"牙哥(迪文)*打黎 .. 打133"食屎*
又係度扮聲* 個陣有D興*. .不過都冇乜野. . ^^". .佢又係度講 杰*---- 唉唉. .
做乜個個,, 都講佢架. . * 佢都同緊人行啦* FD". .黎姐* 同牙哥*CUT*左線 . 好悶. .
十点*幾. . 我打比佢* 又係度講杰* D野. . 佢冇啦啦發脾氣*. .下" .. O哂囉* . .
佢甘興做乜. . 就CUT*左線啦 .. .同[仔仔*] . .換屋啦* 比佢咬左啖,,
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2005-10-18 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |

« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 160 | »
|