MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2005 年 10 月 18 日  星期二 晴天

 
h0meiyi:)



KA* 愉快
      傻瓜;
               

  金日* 遲到. . 仆街*  又要陽光* . .一切過得好平淡*  冇事發事*  HAHA.. D 老師好煩*---
頂佢*  冇乜野做" .. .; 訓左2堂*.. .  LUNCH*  諗住走既. . 不過冇走到*. . KAKA,, 好悶
  同塋*食雪條,,,        吾吾*  留陽光*. . .悶死. . .        打比傻佬* 
          好搞笑*  佢好白痴甘  ,, ,               個李建維* 好鬼煩,,成日要人抄野*,. . 
  頂*佢. . .    收皮啦. . . LUNCH* 好開心甘 . .  又要反思* 食屎" . . .
     LUNCH*又鼠左入廁所*  河馬仔"  . .同D F.1玩. . 又吾理9我地*. . .
 又係甘*. . . 想点牙*. . .  又話咩永遠一齊,,一齊*  收啦. . " .. . 
        超*  你吾好以為自機係河馬*  大哂牙:. .   算点牙*  老鳳牙:* 
你話一齊就一齊*  散就散牙*  你話事牙*  下" .. . 未傻啦*. . .成日同D F.1* 講 .. . 
      有乜吾鋸* 又吾講. . 我又吾係你肚裹面條蟲*  我鬼你諗乜咩". . . 又話我乜都講哂* .. .甘吾鋸. . 咪玩囉*. .

 
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-18 09:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-18 09:17 PM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 10 月 17 日  星期一 晴天

 
h0meiyi:)



好野* 一齊玩番LU". .
      傻瓜;
               

金日*好早起身LU". .哈哈* 又冇遲到.. 同塋*一齊番甘*.. .金日*老母吾接我 *卡卡". 打比塋*
係番*老地方" .. 等啦 ..見到..塋*有D[O咀]/*囉!"! ..佢同牙樺*一齊,, 一路行. .都冇乜野甘"
好開心*. .同牙樺*調左條裙* 因為*有人CHEAK*裙. . 唉,,好煩* ,. 換完. . 就番上去LU*. .
悶到痴線啦" .. 訓教*. . 吾知有乜做好* ..一路上D堂*都好悶悶甘囉,,又係寫下野甘. .=3="
牙樺*比左河馬仔*本野睇. . 睇完*好興囉* .. . 又會我地冇義氣既*. .又係我地錯既*咪傻啦"
冇野好講*. .頂佢" .. 睇完覆番佢囉*. . 又訓左陣.. 唉". . 愈諗愈吾知点甘*但係,,睇河馬*. .
寫個D,,有D想喊甘*--- 哈哈* 終於到LUNCH*LU!!" . .好野*我地又入左廁所*..我出去個陣*
塋*佢未食完*. . 又比牙SIR*發現左. .入番去* 過左陣*. . 塋*出左黎. .可人*入左去. . 唉唉"
我又剩機*鼠出去啦 .. HAHA* 走到. 好開心* 好似傻左甘 ..好低B* 等埋牙樺佢地放*就走LU"
去左後花園*坐啦. . 好似同平時一樣甘* KAKA". . 好野*. . 係甘玩*冇啦啦有個人行埋黎.  .
係度搭嗲* 好鬼好笑,, 緊住係度串佢*HAHA,, 佢又走左啦* . 又繼續傾啦* 哈哈"河馬仔*話 .
迪迪尼*有鬼 . 下* 甘恐怖. .我FEEL*起黎都冇用既*. . 開多幾個海洋公園*咪仲好,, 哂錢既*
車*. . 打鐘*. . 我地*FEEL' F.4條友* 冧牙樺* 哈哈. . 上番去. . 悶到死*. . 上何老妖堂*
佢好煩牙*又話乜,,又話乜* . .細KA*比左粒糖糖我*  卡". . 畫畫*都吾知畫左D乜出黎*. .
吾鬼畫* 寫野好LUM*過. . 冇啦啦諗起* (杰") ,, 唉唉*. .算啦,, 好悶* 上班主任堂*. .HAHA
又鼠左入廁所*. . . . 過左去*  出番去. . 比[李夢遺*]. .DIU* 我都費LUM*事理佢. .ON9
佢叫我罰企* 我冇理到佢 .. 超* . .又叫我交番D家長信* .. 佢ON*小陣啦. . 放左*好 野. .
    就去玩LU* 我"*塋. . `可人---'. .去左月湖. . 買野食*我同塋*買雪條. . 好食*可人*異族
哈哈*又同塋*四圍行甘. . 6点幾番屋企LU*河馬* 打比我. . 傾傾傾,, 好白痴*. .
   佢係度講* 我之前同杰* D野. . 我都冇理9佢*. . 係甘串* HAHA. . 番到去*. .
            好悶* 玩電腦*  同才* SD". . 左一陣SMS<,,就有得玩LU" ,,   HAHA*  好野". .
   同才* 係甘傾啦. . 好開心甘" ..  7点幾* 個PK"牙哥(迪文)*打黎 .. 打133"食屎*
        又係度扮聲*  個陣有D興*. .不過都冇乜野. . ^^".  .佢又係度講 杰*---- 唉唉. .
  做乜個個,, 都講佢架. . * 佢都同緊人行啦*  FD". .黎姐*  同牙哥*CUT*左線 . 好悶. .
      十点*幾. . 我打比佢*   又係度講杰* D野. . 佢冇啦啦發脾氣*.  .下" .. O哂囉* . .
 佢甘興做乜. . 就CUT*左線啦 .. .同[仔仔*] . .換屋啦*  比佢咬左啖,, 
            

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-18 12:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-17 11:20 PM  
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天

 
h0meiyi:)



[ 此日誌受密碼保護 ]
      傻瓜;
               
請輸入瀏覽密碼:  
                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2005-10-16 10:41 PM  
     HALO*               >VV<*