我已經好多日都無見到佢...入聊天室又見佢唔到..不過算啦...可能佢由始至終都唔覺我重要或者完全唔覺我存在囉...而家都係抱住吹水既心態去面對仲好...唔洗有任何期望....呢幾日都係度游白雲...連搭小巴都唔記得左落車....-0-....唉~"~