我已經好多日無打日記..唔知係咪懶呢..今日一早出左去打機..原因係要等人..呢個係最好既消磨時間方法...打左1個中有多..就等到阿福同佢條女-.-v樣衰依然...唔知點解佢一唔化妝個樣我真係有小小日光日白見鬼既感覺....嘔
..行左去食味千...個新出既蕃茄湯麵勁好食..佢話新出...但係我好似見過好多次-0-..飽餐之後就去左打波..福嫂死都要爭住打...佢話自己都幾勁下...但係要我讓40度..........唉...本身想打完之後一齊睇戲既...但係我好想返黎打下日記..哈哈..所以就返左黎囉-3-
|