今日出左去同阿福食野..同又同埋佢女朋友一齊黎..下流既小福..上次先講左自己出黎.唔好同埋女朋友.我好痛恨做電燈膽囉 食完野行出去.巧多人一直向前行..原來係拜山..人多到嘔...落左7b飲野..又係無聊地話我要搵番個女朋友咁..係唔係同d情侶出街..佢就實係好似好幸福咁曬恩愛..一杯野2份飲..一個扒又2份食..好明顯係唔夠飽架囉-.-v...算...不過我叻左...下次問清楚先出....因為3人行真係好苦的.....