我都唔知點解呢幾日咩都無發生...打日記既特別野都無..可以平淡到咁既..琴日有單新聞..如果有開電視既話都應該知道架喇...一架車上班途中..俾一架貨櫃車翻側壓碎左...3人即時死亡...唉..雖然唔關我事...不過好慘囉真係...珍惜而家既朋友同要快d同自己愛既人講聲好愛佢...咁就唔怕有想做既野無做啦..(講到好似俾車車死都低咁)...哈哈>3<