我已經好耐無打日記喇..唔知點解好似無咩要記得咁,又好似無咩要俾自己記得..係咪生活太平淡呢...唔知...只知道無咩好開心..又無咩好唔開心..差唔多2個禮拜都無開過電腦玩..開左又係唔知搞咩咁...自從知道左佢已經有第二個之後我就一直係咁..有時會諗係自己放棄既..做咩又要諗佢同邊個一齊呢..但係當撞到一個環境係同佢一齊去過或者做過既時候..又會諗起...不過佢唔同我一齊係好事...我的確唔係一個好男朋友.....算吧...去搵人聊聊天好了..!