*後會有期*
haha!組長們睇到份禮物有冇嚇親呢?xd
雖然只係對襪
但係充滿米迦勒既愛:D
講講下
suen suen 朱仔 細和
都睇左我地2年啦...
只可以講句
多謝哂:D
hi米迦勒們!
9月新學年開始 , 米迦勒入面都有新開始:D
開組時間*
由平時既12-2:00改為早上10:00-12:00
唔好遲到ah!
因為會設立一個米迦勒遲到基金:D
1蚊1分鐘XD
唔好遲到啦!
仲有!!!!
9月份會搞個master and angel!
全細界都有份!
個個參與!
希望大家關心一下各位fam啦!
ps. fam= family member
仲有組長今日送既靚靚花花
未收到既fam
就會係9月1號收到架啦:D
仲會收到我寫既紙仔:D haha
黎緊...9月12號就係米迦勒成立一周年啦!
個日就會有個大食會!
希望各位fam都會出席到啦!
p.s如果其它fam都想打野上黎既話
問我拿pw啦:D
KA
|