米迦勒既可愛小朋友
唔該大家大家
留意呢個qooza
因為距係屬於大家架!
希望大家睇我打既野
會比d反應我!
如果冇人應我
我會sad到喊-_-
不過見到co琴日問大家家衫既事
大家都好合作
開心:D
如果對家衫既事有問題
可以問co/留cm
:D
呢個禮拜
孫孫and朱仔去中3camp
最後一個禮拜
加油!
做哂d功課距!
順帶一題
星期4有補習班
1點/1點半開始
應該會係5樓:D
組員注意***
到時完左個班
留低一陣
傾d野!
haha secret!
遲d會7有master and angel既game
投入落去個game到啦
關心一下自己既組員:D
知道下年米迦勒好多既組員都會去投身事奉:D
大家都為組員們祈禱啦!
加油!
米迦勒
一齊努力啦:D
|