MING91919 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
‵`♥♥*我會微笑!-]`眼淚不准掉°!♣'
 
 
我 的 資 料

暱稱: ღ-`Nicole=)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 

 

 

2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天
   
唱歌歌

今日好慘呀~~波波10點就打黎叫我起身啦...

真係俾佢玩死~~不過都唔該哂啦....^^~~

跟住同佢傾咗一陣咁啦~~之後,,,發呆.........

到12點亞蕭又打黎話叫我起身~~唔該哂呀...

之後我沖涼啦~~細佬又話要打俾波波....=="

佢地傾完之後就到我同佢傾咗一陣.....kaka~~

今日要去青衣城唱歌啦~~唉~~我遲到...>"<..

miss朱冇話我...哈哈~~係學校練咗一陣咁啦....

就去青衣城啦...我地俾Ada玩死...佢冇返到呀..>"<..

搞到我地要清唱...真係樣777"最後仲要走音呀....>"<..

真係真係好樣衰呀...我唱完就同wendy閃人`啦~~~

返kfc...換完衫衫就開始做野啦~~今日係kfc都ok啦...

不過衰尾囉~~唉~~以後都唔鬼理啦....=.=''衰衰..

Ryan無啦啦黎咗kfc送咗份禮物俾我....多謝...>"<..

今日我認返個小學師姐...原來真係佢...開心死我啦..

不過之後我好唔舒服~~勁胃痛...不過都扮哂冇野咁..

今日11點幾同wendy一齊返屋企...唔哂自己一個....

返到屋企唸住睇電視架~~不過冇野睇...就玩電腦啦....

亞哥去咗街街...kaka~~同條死金魚佬傾MSN....>"<..

唉~~唔想講個衰人啦...睇佢個日記真係激到死,,,..正衰人!

*****************************************

|||*◆□愛你 不是兒戲"..=]   

    *+從黑暗中驚醒 人被孤單淹沒~。.°

。×■每次開M s N的時候▂+°!×只希望第 1 個和你說話★*

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天
   
聖誕快樂

唉~~我冇睇到書就訓咗啦...6點訓到今朝6點..

一起身搞咗好耐之後先出到門口~~返到去......

俾人係咁問係咁問...因為我都唔係成日唔返學個d..

發燒啫..搞到好大件事咁~~不過今日都唔係好舒服..

一開始上班主任節就俾人玩到死死下啦~~~>"<..

真係病咗都唔放過~~我..忌廉..波波真係無奈到爆..

我真係唔敢想像聽日我地會有幾慘呀...>"<..嗚嗚~~

今日上英文堂好正呀..睇戲~~真係勁搞笑呀....哈哈~~

小息之後上電子電學堂都幾好玩~~不過我就慘啦,,

因為我D工件做唔哂呀...交唔到呀~~>"<..遲D做返..

今日上令女MISS堂佢好似俾我地激親...SORRY呀...

午膳同嘉宜食完之後就同亞昕..詩敏..潔儀上禮堂啦..

要練歌呀...因為今日週會就唱啦~~其實我好緊張架..

之後上去上中文堂...MISS請我地食朱古力呀~~^^"

好快就要落返去禮堂啦~~週會真係唱咗好多聖誕歌呀..

唱到喉嚨到沙哂啦..不過KC仲同我地講話唔夠大聲,,>"<

但係最緊都係MISS開心...哈哈~~^^ HAPPY...

完咗週會之後仲唔走得呀,,,因為要去測商業呀...>"<..

我有兩條唔識呀..>"<..激死人啦~~明明記得家MA...

做完就閃人啦~~返到屋企得亞爸~~亞哥唔係到~~~

細佬去咗蕊蕊屋企..仲好似話今晚唔返...就好啦"=.=

ON MSN同威威嘈~~原來佢今日又唔返學~~>"<..

叫人去睇戲..又話聽日都唔返...唉~~唔理佢啦~~

聽日就聖誕聯歡會啦~~希望3B同學仔玩得開心啦...^^

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 134 | »