MING91919 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
‵`♥♥*我會微笑!-]`眼淚不准掉°!♣'
 
 
我 的 資 料

暱稱: ღ-`Nicole=)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 

 

 

2006 年 12 月 20 日  星期三   落雪
   
病咗

今日好慘慘呀~~冇返學~~因為病咗......

搞到我好唔舒服..好辛苦呀...>"<..好想喊呀...

唔知今日我個班又會發生咩事呢~~好唔好呢...??"

今日English Day冇睇你地表演~~sorry呀...>"<..

希望你地演出成功啦...唉~~其實你地又點會唔得呀..

今日我訓到3點先至起到身~~本身站都站唔到...好慘~

一起身就係度喊啦~~真係勁樣衰..你亞爸同細佬面前..

因為真係好唔舒服~~亞爸真係冇眼睇~~講咗幾句野..

我自己梳洗完之後就on msn~~Gary都on緊~~~

之後就同佢傾咗一陣~~原來12月16日佢冇呃我~~

真係sorry呀..>"<..星期五我等你~~不過唔好打我呀..

好快就冇傾啦~~因為佢去街街啦~~就好啦~~~>"<

之後威威都已經放咗學返到屋企啦~~逼我食藥~~~

好慘呀...咁難食~~真係好唔想食呀~~>"<..慘慘...

唉~~成日都唔可以玩電腦~~好慘架嗎~~~>"<..

一陣亞哥返黎我又唔可以玩啦~~係咪覺得我好慘呢..

唉~~一陣又要問返人地有咩功課做~~做咪功課先..

仲有幾小說等緊我呀~~我今日最小要睇一本呀..>"<..

好想快d到星期五呀~~學校聖誕聯歡啦~~不過.....

唉~~到時又唔知點啦~~我希望到時個個都開開心心..

唔會因為某d野~~某件事而唔開心~~搞到面左左,,

今日我間小學聖誕聯歡會呀~~不過我都冇得返...>"<

真係好掛住佢地呀~~因為小學d老師個個都對我好好..

希望佢地有一個開開心心嘅聖誕節啦~~仲有朋友仔你地..

仲有KFC嘅朋友仔你地~~~       ^^  聖誕節快樂!!"

****************************************

*    我很想哭"!||] 可以借你的肩膀哭嗎|||*◆

|!__*      喜歡站在一旁.. 看你笑的樣子▂+))

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天
   
好累

今日要返工呀∼∼返8點呀∼∼><”

唉∼∼好眼訓咁返到去就開始做野啦∼∼

今日學識咗幾樣野∼∼不過今日真係好累呀∼∼

因為做到夜晚9點先走∼∼跟住過咗去葵芳...

波波∼亞蕭∼翔∼佢地係個邊打波...=3=

我係新都會睇到成’同佢d fd∼but佢睇唔到我

睇佢地打波睇咗一陣啦...11點就走啦...

之後我返咗去kfc∼∼唉∼早知唔返啦∼俾小雲串∼∼

搞到我真係超無奈∼∼亞淇都未走=3=但都好快走咗∼

之後就等亞安同亞9∼∼亞9好慘呀∼∼1個人做咁多野

唉∼∼佢尼兩日個樣真係嚇親我∼∼好彩佢今日都識笑..

唉∼∼我又幫唔到佢d咩喎∼∼好彩亞安幫佢∼∼∼^^

佢地做到兩點先完∼∼之後就過咗去長發傾計∼∼><’

仲撞到明愛d人∼∼原來亞9都識佢地∼∼無奈∼∼=3=

亞安同亞9好衰呀∼∼成日都串我∼∼無奈到爆∼∼kaka

到3點幾就走啦∼∼返到屋企好呆滯∼∼沖完涼唸住訓家∼∼

不過訓唔著∼∼之後係到睇碟∼∼跟住唔知道幾點訓咗....

▂﹎_不 敢 有 {土里} 怨 *!!,.都 是 我 心 甘 情 {原頁}*

|`*,,▼-其 實 我 很 [害 怕]`*..'不 知 這 感 覺 怎 形 容""],,))* 

   ♣* 逃 避了 很 久 .. 可 否 給 我 一 個答 案 .. ™

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 134 | »