今日好慘慘呀~~冇返學~~因為病咗......
搞到我好唔舒服..好辛苦呀...>"<..好想喊呀...
唔知今日我個班又會發生咩事呢~~好唔好呢...??"
今日English Day冇睇你地表演~~sorry呀...>"<..
希望你地演出成功啦...唉~~其實你地又點會唔得呀..
今日我訓到3點先至起到身~~本身站都站唔到...好慘~
一起身就係度喊啦~~真係勁樣衰..你亞爸同細佬面前..
因為真係好唔舒服~~亞爸真係冇眼睇~~講咗幾句野..
我自己梳洗完之後就on msn~~Gary都on緊~~~
之後就同佢傾咗一陣~~原來12月16日佢冇呃我~~
真係sorry呀..>"<..星期五我等你~~不過唔好打我呀..
好快就冇傾啦~~因為佢去街街啦~~就好啦~~~>"<
之後威威都已經放咗學返到屋企啦~~逼我食藥~~~
好慘呀...咁難食~~真係好唔想食呀~~>"<..慘慘...
唉~~成日都唔可以玩電腦~~好慘架嗎~~~>"<..
一陣亞哥返黎我又唔可以玩啦~~係咪覺得我好慘呢..
唉~~一陣又要問返人地有咩功課做~~做咪功課先..
仲有幾小說等緊我呀~~我今日最小要睇一本呀..>"<..
好想快d到星期五呀~~學校聖誕聯歡啦~~不過.....
唉~~到時又唔知點啦~~我希望到時個個都開開心心..
唔會因為某d野~~某件事而唔開心~~搞到面左左,,
今日我間小學聖誕聯歡會呀~~不過我都冇得返...>"<
真係好掛住佢地呀~~因為小學d老師個個都對我好好..
希望佢地有一個開開心心嘅聖誕節啦~~仲有朋友仔你地..
仲有KFC嘅朋友仔你地~~~ ^^ 聖誕節快樂!!"
****************************************
* 我很想哭"!||] 可以借你的肩膀哭嗎|||*◆
|!__* 喜歡站在一旁.. 看你笑的樣子▂+))