今日訓到12點幾先起身呀...真係變豬豬啦..
跟住汁咗小小野啦...洗白白...好舒服呀...^^'
不過把聲就...唔好提啦...kaka..3點幾玩電腦..
5點幾唸住返工...點知亞雨打黎叫我同佢去行街..
不過冇去到...咁佢就話要雞雞啦...真係無奈到爆..
返工啦...唔係MANDY..係KENNY..俾佢話..kaka
今日正呀...唔係太多客...所以好得閒呀...舒服!!"
亞yan同亞飛一齊呀...好野呀...希望佢地開心啦..
今日我啦..亞淇..浩然..牙明..Gary..仲有Gary個fd.
我地六個係到玩...好正呀..不過一開始果陣....>"<.
Gary同牙明玩到勁得人驚...我負責睇戲...kaka~~
但係之後就一齊加入咗作戰..Gary搞到我成身濕哂呀!
仲唔小心滑親...好痛痛呀...都係牙明最好人...扶我..
佢個fd又係幫Gary...好慘呀...之後我同牙明仲慘..
俾人捉咗入去雪房...兩個凍到死死下...咳咳咳...-0-
佢地好衰呀...咁對兩個病人...牙明仲要冇衫衫喎~~
兩個變雪條...俾人關住咗兩次...我真係好呆滯~~!!'
1點先之閃人...好耐冇玩過啦...正呀..>"<..同亞淇走.
換衫衫啦...浩然同我地過長發...好好人呀..>"<..kaka
之後我飛的過去鬼鬼屋企...同佢吹水啦...好開心呀..^^
之後同Gary msn--佢講咗d野令到我自己好唔知道想點..