呢兩日我都係亞雨屋企過...佢亞爸返咗大陸呀..
前日鬼鬼就叫咗ED同龍一黎...黎到就嘈醒我....
真係比佢地玩死,,,勁眼訓...起身唔知做咪...>"<..
好耐之後我先之肯起身...五個人係一間屋到...
唔知點解~~唸起都覺得有小小`想笑..KAKA...
夜晚鬼鬼同龍一好彩冇嚇親亞雨...不過我就有小小呆滯..
我好鍾意同ED傾計呀...可能係我先了解多D掛...唔知呀..
佢都幾錫我...但係又成日欺負我...哼~~好衰衰呀..>"<..
琴日我要返工呀...佢地都係琴日走咗..我最後先知道...=.="
今次考試死啦..勁多唔識呀...唔想溫書呀...唔理啦..慘死啦!!
呢兩日我都就黎比亞雨同鬼鬼玩死....今日我一定要返屋企..
*****************************************
..-*★"7-|| ..-`" 24小時唔休息.'`-]*
'*◆,,時候一直流逝 但我們我友誼卻毫無減退`!}】
!!`[ ♥ 這考驗不高深 是偷進你真心 || ,,`*"
[[!|゙*看着你的側臉 甜蜜的感覺充滿全身}`×}}*
`!*[[,,.幸福未滿分`-;`痛心卻倍增`!▼*]..
*!`'°那時我才可'''想清楚''''?? `。