MING91919 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
‵`♥♥*我會微笑!-]`眼淚不准掉°!♣'
 
 
我 的 資 料

暱稱: ღ-`Nicole=)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 

 

 

2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天
   
玩玩具---E-Kids

 

還在每天找我嗎 其實是想我動容吧
還問我醫好心痛嗎 無人陪我習慣到嗎

什麼 你亦了不起 或者一早心死
舊情人怎能變知己

*難道我做你愛的玩具 夜來無事想過去
 幻想某段情節就流淚 難過到叫誰亦讚許*

#其實快樂退出不是罪 不怕誰在吻你嘴
 若失戀很累 寧願玩的更累
 娛樂 難道不懂去取#

連沒有星星給我數 仍能睡的好工作到
鳴謝你的心地太好 原來無法被你激到

難過 我亦無心機 事都早不關己
扮途人可能更可喜

REPEAT*#

讓你排今天的榜尾 問你可忍受得起
有你的從來未想起 對你可否算驚喜

REPEAT#

其實快樂退出不是罪 不怕誰在吻你嘴
若失戀很累 就省一點眼淚
善變的 憑什麼親我嘴

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天
   
雨雨屋企

呢兩日我都係亞雨屋企過...佢亞爸返咗大陸呀..

前日鬼鬼就叫咗ED同龍一黎...黎到就嘈醒我....

真係比佢地玩死,,,勁眼訓...起身唔知做咪...>"<..

好耐之後我先之肯起身...五個人係一間屋到...

唔知點解~~唸起都覺得有小小`想笑..KAKA...

夜晚鬼鬼同龍一好彩冇嚇親亞雨...不過我就有小小呆滯..

我好鍾意同ED傾計呀...可能係我先了解多D掛...唔知呀..

佢都幾錫我...但係又成日欺負我...哼~~好衰衰呀..>"<..

琴日我要返工呀...佢地都係琴日走咗..我最後先知道...=.="

今次考試死啦..勁多唔識呀...唔想溫書呀...唔理啦..慘死啦!!

呢兩日我都就黎比亞雨同鬼鬼玩死....今日我一定要返屋企..

*****************************************

..-*★"7-|| ..-`" 24小時唔休息.'`-]*

'*◆,,時候一直流逝  但我們我友誼卻毫無減退`!}】

!!`[ ♥ 這考驗不高深 是偷進你真心 || ,,`*"

[[!|゙*看着你的側臉 甜蜜的感覺充滿全身}`×}}*

`!*[[,,.幸福未滿分`-;`痛心卻倍增`!▼*]..

    *!`'°那時我才可'''想清楚''''??        `。

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 134 | »