|
唉~~今日一起身成身勁痛...好累呀..
搞完d野啦啦聲返學...唔想遲到呀..>"<
一開始成個f.3就要上禮堂聽野...英文!!"
勁多訓導係度...想訓都唔得..又悶喎..>"<
勁辛苦先過咗頭兩堂...跟住又要默書..>"<
冇溫過...又訓死咗...上電腦堂睇小說...^^'
因為我個部電腦壞咗...所以冇得做野囉...
之後打俾牙明...佢同fd一齊去食飯...>"<
今日無啦啦好唔舒服呀...搞到我飯都冇食..
放咗學俾鴨咀留堂...之後佢就俾返本手冊我..
搞到我冇去到跳舞...都冇咪心情去...>"<..
跟住去咗姚姚屋企...上年之後好耐冇去過啦...
同佢玩咗一陣...又訓咗..8點幾就走人啦..>"<
返到屋企...唔想食野...好胃痛...唉~~>"<..
`'{!*囍歡你鱅囍歡我,|}*
.,`{誠實的;*情人鱅'剩低幾個?!
*.:。*゚.。究竟誰是我的真愛▣!???
`▊██|,*很清楚缺憾'我有很多!'-】
,.\|`▼'始終不懂(`!深得你心}`〝*,,
`',.*▲,,我只想不被打擾,`-'1個人無理取鬧=|`﹡
.`*,◆`|;用自言自語 作我的天書,`|!●']]

 
|