MING91919 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
‵`♥♥*我會微笑!-]`眼淚不准掉°!♣'
 
 
我 的 資 料

暱稱: ღ-`Nicole=)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 

 

 

2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天
   
發燒

今日一起身就覺得好頭暈...成身好痛...

仲覺得好熱...竟然成身出哂汗..>"<.慘慘!!"

亞媽叫我去睇醫生...不過我都係想返學...

睇野個陣係睇到好多雪花...睇唔清楚d野...

不過都頂到返學校...跟住俾人捉咗去醫療室..

訓咗1堂上返去課室...亞sir問我係咪唔舒服..

叫我休息..唔好死頂..搞到我忍唔住喊..>"<..

唉~~亞雨今日返學啦...不過同我一樣"訓教..

上音樂堂作曲作到一半死咗...成身越黎越熱...

小息亞榮買咗早餐俾我...食咗兩啖冇胃口..>"<

之後全校竟然要去禮堂聽校長訓話...講咗兩堂!!

我都訓咗兩堂...之後上倫宗..唸住溫(正氣歌)..

點知攞全張紙訓著咗...食飯..亞雨話要返屋企..

我就陪佢一齊過長發...買粥食---皮蛋瘦肉粥!!"

唉~~真係想喊俾佢睇...明知人地唔食皮蛋...

同佢返屋企攞完野..跟住飛的返學校..唔想遲到..

之後兩堂中文...第一堂背默--(正氣歌)..出事!!"

點知我竟然寫得出...只係唔記得咗一句..>"<

同咪有幾個字寫錯... 真係病到傻咗..kaka~~

今日我個臉仔紅咗成日...個個都知我病咗..唉!!

中文堂龍哥竟然冇同我嗌交...仲問我有冇事...

好快..放學就返屋企啦...睇{我們這一家}..^^"

好開心...好好睇呀...跟住又要做豬啦...訓教...

夜晚起身食咗小小野...要食藥...好慘呀..>"<..

▲*`{-明明那麼接近*!/\/"心卻那麼遙遠`*/;:`)

*||`!◆ :' 想着你的臉  笑容不禁浮現臉上''-`' ♣

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 7 日  星期三   雨天
   
好凍呀

琴晚牙明過咗黎青衣...真係俾佢激死..

7點先出咗去搵佢...搞到佢等咗成粒鍾..

同佢去咗睇亞雨,,食野...跟住睇到亞欣..

一齊返kfc等佢條仔...之後11點幾閃人..

返到屋企打俾牙明...傾電話..傾到訓著..

今日返學啦...上科學堂做實驗...好玩呀..

上中文堂好搞笑呀...不過龍哥好煩呀..

社會堂訓著咗...亞SIR冇話我..kaka..

今日同亞娟..亞b..文詩姐..食飯..>"<

食到好無奈...唉~~都唔知道點講好..

今日最後一堂要全班一齊做英文報告..

真係俾佢玩Q死..不過波波請我食壽司..

放咗之後去搵訓導..琴日遲到今日留堂..

作完文亞sir就俾我去走啦...返屋企...

牙明訓教...我做咗小小功課就睇電視..

夜晚同牙明傾電話...佢電話冇電就訓啦..

 

=]我想1生都能擁有你的愛♥

`躲於你旁邊'就夠!,隱身我有一手﹡'】

   `◆°×-[!  想過,  "真正把你當成{摯友}看待*]']

!*﹟ 只想你,{偶然.,.}}想起我一下,,  好嗎?-`]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 134 | »