今日又要起身返學啦...真係冇心情...
今日搞好哂d野...又以為會遲到...嚇死..
好彩見到兩條友...叫我同佢地一齊排隊搭車..
所以今日冇遲到呀...學校d早餐好難食呀..>"<
德德又冇返學啦...又知道去咗邊度玩啦...唉~~
今日成日都冇訓教呀...係咪好乖呢...kaka~~
竟然一堂都冇訓過...唔知點解訓唔著...>"<..
今日PE堂唔哂上...高張又病咗...快d好返啦..
兩堂PE做功課...之後同嘉宜玩..好搞笑呀..>"<
再一齊去食飯..真係俾佢玩死..跟住買糖糖..^^
返學校同..亞雨..菊仔..亞b..亞榮..a信..吹水..
兩堂數學有聽書呀...Miss話真係難得..kaka..
上社會堂睇上次隻碟嘅續集...真係好感人呀..
不過我就俾龍哥..a信..玩死啦..佢地真係好煩..
搞到我無奈到爆...啞哂...兩個正衰人黎架..>"<
放學去咗打波...同亞sir..美美..傾政府&健美!!"
真係好搞笑...不過今日冇打過波...傾到夠鍾...
之後同美美..嘉宜走啦..美美又話想去堡煙...
再落長發..之後嘉宜就送我去搭車車返屋企啦..
★★`,我什麼都沒有'只有1點傻氣!`*V*}}′
▒!;` 原我倆也能 **得到一刻真愛▲',`!
-'`鱅朋友 比情人'{'還'死心塌地!`;{!}
'★`{f0rEver`ⓚaⅠ- fd||*×}
{`比不上戀人-*`但廝守一輩子♥;﹡!