今日koey好早8點幾就叫我起身食早餐啦...好眼訓呀~~
梳洗完之後就同佢地一齊食早餐...好舒服呀..不過咳咳咳..
係屋企正一陣野...就叫表妹同我出去玩...同佢去咗睇野...
行街街買野...好耐之後~~我地去咗影貼紙相呀...好開心!!'
兩個睇背景都睇咗好耐...影咗幾次...好好玩呀...>"<..
不過有個細路女攞住部相機偷拍我...我真係無奈到爆...
但係佢好似好想同我玩...係咁正我...好彩表妹幫我..>"<
同表妹一路影一路玩...d人係咁偷望...真係好搞笑...^^
影完之後就要好快咁搭車車返屋企啦...因為開飯啦,,kaka!!
其實食完飯之後就要返香港啦..-0-唔制呀..唔想呀..唔要呀!!
不過都冇得我唔想...家姐聽日先走..我同Koey,,亞爸返先~~
1點幾就走啦..影咪相相先~~^^不過表弟唔肯影...-0-衰衰
但係係我上車之前竟然見到佢偷偷地望住我地...kaka~~^^
我知道佢其實係好好架...不過都係發生咗一d野先會搞成咁...
希望新嘅一年個個都開開心心啦...返香港嘅過程我都唔想講啦..
不過冇黎個陣咁辛苦...好夜先返到屋企...亞哥去咗街街呀~~'
有人黎拜年呀...不過我掛住玩電腦~~kaka~~同人msn...^^
仲以為今年新年見唔到亞爸...點知我都返咪大陸~~kaka..^^'
仲要玩得勁開心...真係正!!"不過又好唔舒服呀...好似好唔知點咁
唉~~聽日要返工啦...今日都請咗假啦...聽日俾心機呀~~>"<..
||xX友。誼No.1〕〕...++
-* )))友 情 飲水飽*||■|[!
=``]!常要你擔心,,*真抱歉▌`
×*°把每一份真摰友誼藏在心中o○。+*..
↘°° 笑 一 笑 就 去 睡〞!!Xx
〝..*》〃想 偷 偷 地 愛 *°﹏'|° 但 也 不 敢 愛 *﹏
喜歡 ---- 太幼稚 ,,,,, 深愛 ---- 一人難